Пошук



Останні новини

Зустріч у Головно...

Навчальна практик...

Оголошення про набір

Ліцей підтримує і...

Участь у Всеукраї...

День Вишиванки - ...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

Цей день в історі...

День учнівського ...

22 квітня – Всесв...

Всесвітній день з...

ДЕНЬ ПАМ’ЯТІ НЕБЕ...

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІ...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ДІЛИМОСЯ ДОСВІДОМ

Канал ліцею

Опитування

Оцініть сайт

      
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Адреса

07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
tdymarchuk@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті

Написати директору

QR code

Copyright

Використання матеріалів та статей сайту для публікації на інших ресурсах лише з дозволу адміністрації ліцею. При використанні наших матеріалів обов'язково вказуйте джерелом lyceum.net.ua

Всі права застережено
© 2009-2019

Сортувати новини за: датою новини | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою

Виховна робота закладу


   Категорія: Виховна робота
«Дитина виховується тільки в діяльності»

В.Сухомлинський



З метою формування свідомого громадянина , вільної та відповідальної особистості держави у Іванківському районному ліцеї створена власна система організації позакласної виховної діяльності з учнями із перспективою розвитку учнівського самоврядування та діяльності ПРЛ.

Виховний процес спрямований на оптимістичну перспективу розвитку особистості кожного учня. Вірним помічником тут є виховання особистості в творчій суспільно значимій діяльності.

Принципи виховної роботи закладу:
- природо відповідність – відмова від переробки дитини, вивчення її особистості та потреб, будова стосунків на її бажанні, стимулювання позитиву;
- виховання через діяльність;
- «Я – особистість» (егоцентризм);
- «Я розумію тебе, ти розумієш мене»;
- вікової відповідності.
Протягом року виховні заходи об’єднуються в тематичні періоди, проводяться загальні урочисті свята (свято першого дзвоника, свято останнього дзвоника, День Наума)
Всі класні колективи збираються на лінійці, де підводяться підсумки роботи, висловлюється подяка класам, учням за актину роботу і проводиться нагородження та вітання учнів за особливі досягнення.
Кожний виховний захід виконується творчо і колективно, з великим натхненням та ентузіазмом.
Новизна в підході до організації та проведення заходів, у ставленні до учнів, використання нетрадиційних методик, нескінченні творчі роздуми та віра в кожного учня дозволяють створити атмосферу загального творчого успіху в ліцеї.

 | Дата: 04.04.2011 | Переглядів: 1236 | Коментарів: 0 | детальніше


Творчість крокує поруч з навчанням


   Категорія: Виховна робота
Ліцей - заклад для обдарованих і творчих учнів. Учені з різних країн працюють над питанням обдарованості й творчого розвитку особистості. Біологи намагаються виділити ген геніальності, психологи винаходять тисячі тестів для визначення яскравих здібностей дітей. І все ж таки відповідь на запитання, чому одній людині вдається багато, а іншій — не дуже, залишається таємницею. Відомий математик і письменник Генріх Альтшуллер вважав, що творчості, як і будь-якій діяльності, можна навчитися.

Творчість — це діяльність, що породжує дещо якісно нове, що відрізняється неповторністю, оригінальністю та суспільно-історичною унікальністю. Творчість специфічна для людини, бо завжди передбачає творця — суб'єкта творчої діяльності. Отже, людині притаманна творчість, а особливу форму мислення, яка виникає під час цього складного й невідомого процесу, називають творчим мисленням.

Існують різноманітні види творчості: наукова, технічна, художня тощо. Усі вони мають специфічні риси, спільне й відмінне.

 | Дата: 12.01.2011 | Переглядів: 2447 | Коментарів: 0 | детальніше


Аналіз науково-методичної роботи Іванківського районного ліцею за 2009-2010 навчальний рік


   Категорія: Методична робота
В 2009-2010 навчальному році закінчився третій етап реалізації науково-методичної проблеми закладу «Впровадження інноваційних методів навчання і виховання в практику роботи ліцею», яка розрахована на 5 років.

 | Дата: 20.06.2010 | Переглядів: 3158 | Коментарів: 0 | детальніше


Науково-методична робота в Іванківському районному ліцеї


   Категорія: Методична робота
     Науково-методична робота – це система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, яка заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
     Основні завдання, які стоять перед науково-методичною роботою:
- організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей вчителів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
- інформаційне забезпечення педагогів з проблем освіти, педагогіки, психології;
- залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
- проведення інформаційно-пошукової роботи;
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- аналіз стану викладання предметів.
     Іванківський районний ліцей третій рік працює над проблемою: «Впровадження інноваційних технологій навчання і виховання в практику роботи ліцею». За даний час було опрацьовано літературу з даного питання, складено план реалізації проблеми, та успішне виконання двох перших етапів.
     З метою вдосконалення системи науково-методичної роботи, в ліцеї створені умови які забезпечують підвищення її результативності. Це і своєчасне постійне інформування членів педагогічного колективу про інноваційні процеси, які відбуваються в освіті, нові прийоми, методики та технології навчання. Для цього, наприклад, було проведено педагогічні читання на теми: «Інтерактивні методи навчання», «Здоров’язберігаючі технології», «Особистісно-орієнтовані технології навчання».
     Вся методична робота ліцею спрямована на надання практичної допомоги з питань використання прийомів та методів інноваційних технологій; вивчення і впровадження в практику кращого педагогічного досвіду і досягнень психолого-педагогічної науки; систематичне вивчення і аналіз навчальних програм, підручників і методичних посібників; надання допомоги молодому вчителю. В ліцеї працює «Школа молодого вчителя», в рамках якої здійснюється наставництво молодих педагогів.
     Вся структура науково-методичної роботи ліцею визначається на рік. Всі вчителі, охоплені різними формами методичної роботи: вчителі відвідують районні семінари, працюють в ліцеївських циклових комісіях та методичних об’єднаннях. В ліцеї працюють 2 циклові комісії: вчителів природничо-математичного циклу та вчителів суспільно-гуманітарного циклу, а також методичне об’єднання класних керівників.
Місячник наук (який в 2008/2009 навчальному році мав назву «Місячник 12 богів»), тиждень молодого вчителя, педагогічні читання, конференції, методичні наради та індивідуальні консультації проводяться згідно плану науково-методичної роботи.
     Науково-методична робота в ліцеї здійснюється за такими напрямами:
1. Поглиблення педагогічних знань. Спрямований на вивчення педагогічної теорії та методики навчання й виховання, психології, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета й методики його викладання (педагогічна рада, педагогічні читання).
2. Вивчення принципів розвитку сучасної національної школи. Передбачає збагачення педагогічних працівників надбаннями української педагогічної думки, науки, культури, вивчення теорії та досягнень науки з викладання конкретних предметів, оволодіння сучасними науковими методами, освоєння оновлених програм і підручників (циклові комісії, методичні об’єднання).
3. Практичне освоєння методики викладання предметів (проведення відкритих уроків, творчих звітів, створення наочних посібників, дидактичних матеріалів).
4. Систематичне інформування про нові методичні розробки. Полягає у систематичному вивченні інструктивно-методичних матеріалів стосовно змісту і методики навчально-виховної роботи (опрацювання фахової літератури).
6. Оволодіння науково-дослідними навичками. Сприяє формуванню дослідницьких умінь, організації власного теоретичного пошуку, аналізу та оцінювання результатів педагогічних досліджень (робота в секціях НТЛ «Олімп»).
     Форми організації науково-методичної роботи в ліцеї досить динамічні. Вибір конкретної з них залежить від: педагогічної культури вчителів; матеріально-технічних можливостей ліцею; готовності колективу до сприйняття нового. Різноманітні форми науково-методичної роботи ліцею формують високоосвіченого, духовно багатого учня через постійне зростання професійної майстерності вчителя.

Науково-методична робота в Іванківському районному ліцеї

 | Дата: 09.11.2009 | Переглядів: 2434 | Коментарів: 0 | детальніше


Перелік програм та підручників, які використовуються в навчально-виховному процесі в Іванківському районному ліцеї 2009-2010 навчальному році


   Категорія: Програмно-методичне забезпечення

Перелік програм та підручників,
які використовуються в навчально-виховному процесі
в Іванківському районному ліцеї
2009-2010 навчальному році



Назва

Автор

Клас

Видавництво

Рік видання

Українська мова

Програма для ЗНЗ. Українська мова

 

5-12
(8-9 клас)

Перун

2005

Програма для ЗНЗ. Рідна мова

Скуратівський Л.В.

10-11

Шкільний світ

2001

Рідна мова

Глазова О.

8 клас

Зодіак - Еко

2008

Українська мова

Глазова О.

9

Зодіак - Еко

2009

Українська мова
10,11 кл.

Біляєв О. М.

10-11

Освіта

2004

Українська мова
10, 11 клас

Олійник О.Б.

10-11

Вікторія

2005

Українська література

Програма для ЗНЗ. Українська література

 

5-12
(8-9 клас)

Перун

2005

Програма для ЗНЗ. Українська література

Бандура О.М.

5-11 клас
(10-11)

Шкільний світ

2002

Українська література

Цимбалюк В.

8

Освіта

2008

Українська література

Ткачук М.

9

Освіта

2009

Українська література

ХропкоП.П.

10

Школяр

2003

Українська хрестоматія

Хропко П. П.

10

Ковчег

2001, 2004

Духовні криниці ч.І

Семенюк Г. Ф.

10

Освіта

2004
2001

Духовні криниці ч.2

Семенюк Г. Ф.

10

Освіта

2000

Українська література

Мовчан Р. В.

11

Перун

2001

Українська хрестоматія

Мовчан Р. В.

11

Перун

2000
2001

Українська хрестоматія

Семенюк Г.Ф.

11

Освіта

2006

Зарубіжна література

Програма для ЗНЗ. Зарубіжна література

 

5-12
(8-9 клас)

Перун

2005

Програма для середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання. Зарубіжна література

 

5-11
(10-11)

Ж-л „Всесвітня література” №8

2003

Зарубіжна література

Ніколенко О.М.

8

АН АГРО ПЛЮС

2008

Зарубіжна література

Ніколенко О.М.

9

Ранок

2009

Зарубіжна література

Пронкевич О. В.

10
10

Педагогічна преса

2002
2004

Зарубіжна хрестоматія

Пронкевич О. В.

10

Педагогічна преса

2004

Зарубіжна література

Наливайко Д.С.

10

Світ знань

2001

Зарубіжна література

Волощук Є.В

11

Генеза

2002
2003

Зарубіжна хрестоматія

Волощук Є.В.

11

Світ знань

2003
2004

Зарубіжна література

Борецький М.І.

11

Освіта

2002
2003

Англійська мова

Програма для  ЗНЗ. Іноземні мови

 

2-12
(8-9)

Перун

2005

Програма для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови

 

10-11

Ж-л «Іноземні мови в навчальних закладах»

2006

Англійська мова

Несвіт А. М

8

Генеза

2008

Англійська мова

 

9

 

2009

Навчально-методичний комплект для ЗНЗ
Еnterprіsе

 

8-9

Експрес-Паблішінг

2008

Англійська мова

Плахотник В. М.

10

Освіта

2006

Англійська мова

Плахотник В. М.

11

Освіта

2000
2001

Німецька мова

Програми для ЗНЗ та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Друга іноземна мова.

 

5-12
(8-9)

Перун

2005

Програма для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови

 

10-11
(10)

Ж-л «Іноземні мови в навчальних закладах»

2006

Німецька мова (2-й рік навчання) (НМК)
Навчально-методичні комплекти для всіх типів загальноосвітніх навчальних закладів «geni@l» А1 – А2

Басай Н.П.

8-9

Освіта

Langenschcidt
(Німеччина)

2006

2006

Німецька мова

Басай Н.П.

10

Освіта

2004
2001

Історія України

Програма для ЗНЗ. Історія України.

 

5-12
(8-9 клас)

Перун

2005

Програма для ЗНЗ. Історія України. 5-11 класи. Всесвітня історія. 6-11 класи

 

10-11

Шкільний світ

2001

Історія України

Швидко Г.К.

8

Генеза

2008

Історія України

Рент О.

9

Генеза

2009

Новітня історія України

Турченко Ф. Г.

10

Генеза

2002, 2001

Новітня історія україни

Турченко В. Г.

11

Генеза

2001

Всесвітня історія

Програма для ЗНЗ. Всесвітня історія

 

5-12
(8-9 клас)

Перун

2005

Програма для ЗНЗ. Всесвітня історія (6-11 класи)

 

5-12
(10-11)

Педагогічна преса

2005

Всесвітня історія. Новий час

Д’ячков С.

8

Ранок

2008

Всесвітня історія

 

9

 

2009

Всесвітня історія

Рожик М. Є.

10

Генеза

2003

Всесвітня історія

Полянський П. Б.

10

Генеза

2001
2002

Всесвітня історія

Бураков Ю. М.

11

Генеза

1999
2000

Правознавство

Програма для ЗНЗ. Основи правознавства (практичний курс)

Ремех Т.О., Помету О.І.

9

Вікторія

2008

 

 

9

 

 

Людина і суспільство

«Людина і суспільство» для ЗНЗ

 

11

Шкільний світ

2001

Художня культура

Програма для ЗНЗ Художня культура

Масол Л.М.

9-11

Перун

2005

Програма для ЗНЗ Художня культура. Зарубіжна художня культура

Миро польська Н.Є., Масол Л.М.

10-11

Навчальна книга - Богдан

2004

Художня культура

Назаренко Н.В.

9

Оберіг

2009

Математика

Програма для ЗНЗ. Математика.

 

5-12
(8-9)

Перун

2005

Програма для середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Математика

 

5-11
(10-11)

Шкільний світ

2001

Алгебра

Істер О.С.

8

Освіта

2008

Геометрія

Апостолова Г.В.
Мерзляк А.Г.

8

8

Ґенеза
Гімназія

2008
2008

Геометрія

Мерзляк А.Г.

9

Гімназія

2009

Алгебра

 

9

 

2009

Алгебра і початки аналізу

Шкіль М. І.

10

Зодіак-Еко

2001

Геометрія 10,11 кл.

Погорєлов О. В.

10, 11

Школяр

2004
 2000

Алгебра і початки аналізу

Шкіль М. І.

11

Освіта

2006

Інформатика та інформаційні технології

Програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 8-12 класів ЗНЗ

Караванова Т.П.

8-12

Ж-л «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах», №2

2008

Програми для ЗНЗ. Інформатика 8-11 класи

Жалдак М.І.,
Морзе Н.В.

10-11

Прем’єр

2003

Програми для ЗНЗ. Основи інформаційних технологій
8-11 класи

Морзе Н.В.,
Мостіпан О.І.

10-11

Прем’єр

2003

Інформатика (підручник)

Морзе Н.В.,
Вебер В.П.

9

Школяр

2009

Інформатика (підручник)

Морзе Н.В.,
Вебер В.П.

10

Школяр

 

Інформатика ч. 1

Зарецька І. Т.

11

Навчальна книга

2003
2004
2006

Інформатика ч.2

Зарецька І. Т.

11

Навчальна книга

2003
2004
2006

Фізика

Програма для ЗНЗ. Фізика

 

5-12
(8-9)

Перун

2005

Програма для ЗНЗ. Фізика

 

5-11
(10-11)

Шкільний світ

2001

Фізика

Божинова Ф.Я.

8

Ранок

2008

Фізика

Божинова Ф.Я.

9

Ранок

2009

Фізика

Гончаренко С. У.

10

Освіта

2004
2000

Фізика

Гончаренко С. У.

11

Освіта

2002
1998

Фізика

Коршак Є. В.

11

Перун

2004

Астрономія

Климишин І.А.

11

Ранок

2002 ,2003

Хімія

Програма для ЗНЗ. Хімія

 

7-11
(8-9)

Перун

2005

Програми для ЗНЗ. Хімія

Базель І

8-11
(10-11)

Шкільний світ

2001

Хімія

Ярошенко О.Г.

8

Освіта

2008

Хімія

Ярошенко О.Г.

9

Освіта

2009

Хімія

Буринська Н. М.

10

Перун

2003

Хімія

Буринська Н. М.

11

Перун

2000
2001

Біологія

Програма для ЗНЗ. Біологія

 

7-11
(8-9)

Перун

2005

Програми для ЗНЗ. Біологія

 

6-11
(10-11)

Шкільний світ

2001

Біологія

Запорожець Н.В.

8

Ранок

2008

Біологія

Шабатура

9

 

2009

Загальна біологія

Кучеренко М.Є.

10

Генеза

2003

Загальна біологія

Кучеренко М. Є.

11

Генеза

2006

Географія

Програма для ЗНЗ. Географія.Економіка

 

6-11
(8-9)

Перун

2005

Програми для ЗНЗ. Географія

 

10-11

Шкільний світ

2001

Фізична географія України

Дітчук І.

8

Прем’єр

2008

Географія

Гілецький Й.

9

Тернопіль

2009

Економічна і соціальна географія світу

Яценко Б. П.

10

АртЕк Прок-Бізнес

1998

Основи економіки

Програма для ЗНЗ. «Основи економіки»

Радіонова І.Ф.

10-11

Аксіома

2008

Економіка

Ковальчук Г.О.

10

Навчальна книга

2004

Фізична культура

Програма для ЗНЗ. Основи здоров”я і фізична культура

Зубалій М.Д.

1-11
(10-11)

Початкова школа

2001

Програма з фізичної культури для ЗНЗ

Круцевич Т.Ю.

5-9
(8-9)

Літера ЛТД

2009

Захист Вітчизни

Програма для ЗНЗ. Захист Вітчизни

Бахтін А.М.

10-11

Атол, Миколаїв

2005

Захист вітчизни

Бака М. Я.

10-11

Вежа

2006

Основи здоров’я

Програма для ЗНЗ. Основи здоров’я

Бойченко Т.Є.

5-9
(8-9)

Перун

2005

Основи здоров’я

Воронцова Т.В.

8

Алатон

2008

 

 

 

 

 

Основи безпеки життєдіяльності

Програма для ЗНЗ. Основи безпеки життєдіяності

Репік І.А.

1-11
(10-11)

Шкільний світ

2001


Ми – громадяни України (курс за вибором)

«Ми – громадяни України» для ЗНЗ

 

9 (10)

НВФ «Українські технології»

2003

Ми - громадяни

Помету О.І.

9

НВФ «Українські технології»

2003

«Громадянська освіта» (курс за вибором)

«Громадянська освіта» для ЗНЗ

 

9-11

Журнал «Історія в школах України», №3

2002

Основи споживчих знань (курс за вибором)

«Основи споживчих знань. 1-12 класи»

Гільберг Т.Г., Довгань А.І.

1-12

Навчальна книга

2008

Основи споживчих знань (навч. посібник)

Гільберг Т.Г., Довгань А.І.

1-12

Навчальна книга

2008

Ділове мовлення

Ділове мовлення

Маслак

10-11

Біла Церква

2003

Психологія ділового спілкування

Психологія ділового спілкування

Леляк Л.А.

10-11

КОІПОПК

2002

Основи менеджменту

Основи менеджменту

Димарчук Т.В.

10-11

КОІПОПК

2002

Факультативні курси та гуртки

«Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»

Лещу Н.О.

7-11
(8)

Наш час

2008

Програма для ЗНЗ. Основи підприємницької діяльності,
10-11

Варналій З.С.

10

Шкільний світ

2001

Основи підприємницької діяльності

Варналій З.С.

10-11

Знання України

2004

«Основи економіки»

Кириленко Л.М., Л.П. Крупська

9

Аксіома

2008

Моя економіка

Крупська Л.П,

9

А.П.Н.

2002

Школа олімпійського резерву з програмування

 Лисенко Т.І.

9-11

Прем’єр

2003

Основи наукових досліджень

Білохвост І.В.

10

КОІПОПК

2007

 


 | Дата: 31.10.2009 | Переглядів: 2652 | Коментарів: 0 | детальніше