Пошук



Останні новини

Оголошення про на...

Обласне свято наг...

Ментальне здоров’я

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

GENIUS Olympiad

Здорове харчування

ВІТАЄМО НАШИХ ПЕР...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

Канал ліцею

Опитування

Оцініть сайт

      
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Адреса

07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
ibiloxvost@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті

Написати директору

QR code

Copyright

Використання матеріалів та статей сайту для публікації на інших ресурсах лише з дозволу адміністрації ліцею. При використанні наших матеріалів обов'язково вказуйте джерелом lyceum.net.ua

Всі права застережено
© 2009-2023

Науково-методична робота в Іванківському районному ліцеї


Категорія: Освітній процес » Методична робота
     Науково-методична робота – це система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, яка заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
     Основні завдання, які стоять перед науково-методичною роботою:
- організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей вчителів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
- інформаційне забезпечення педагогів з проблем освіти, педагогіки, психології;
- залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
- проведення інформаційно-пошукової роботи;
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- аналіз стану викладання предметів.
     Іванківський районний ліцей третій рік працює над проблемою: «Впровадження інноваційних технологій навчання і виховання в практику роботи ліцею». За даний час було опрацьовано літературу з даного питання, складено план реалізації проблеми, та успішне виконання двох перших етапів.
     З метою вдосконалення системи науково-методичної роботи, в ліцеї створені умови які забезпечують підвищення її результативності. Це і своєчасне постійне інформування членів педагогічного колективу про інноваційні процеси, які відбуваються в освіті, нові прийоми, методики та технології навчання. Для цього, наприклад, було проведено педагогічні читання на теми: «Інтерактивні методи навчання», «Здоров’язберігаючі технології», «Особистісно-орієнтовані технології навчання».
     Вся методична робота ліцею спрямована на надання практичної допомоги з питань використання прийомів та методів інноваційних технологій; вивчення і впровадження в практику кращого педагогічного досвіду і досягнень психолого-педагогічної науки; систематичне вивчення і аналіз навчальних програм, підручників і методичних посібників; надання допомоги молодому вчителю. В ліцеї працює «Школа молодого вчителя», в рамках якої здійснюється наставництво молодих педагогів.
     Вся структура науково-методичної роботи ліцею визначається на рік. Всі вчителі, охоплені різними формами методичної роботи: вчителі відвідують районні семінари, працюють в ліцеївських циклових комісіях та методичних об’єднаннях. В ліцеї працюють 2 циклові комісії: вчителів природничо-математичного циклу та вчителів суспільно-гуманітарного циклу, а також методичне об’єднання класних керівників.
Місячник наук (який в 2008/2009 навчальному році мав назву «Місячник 12 богів»), тиждень молодого вчителя, педагогічні читання, конференції, методичні наради та індивідуальні консультації проводяться згідно плану науково-методичної роботи.
     Науково-методична робота в ліцеї здійснюється за такими напрямами:
1. Поглиблення педагогічних знань. Спрямований на вивчення педагогічної теорії та методики навчання й виховання, психології, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета й методики його викладання (педагогічна рада, педагогічні читання).
2. Вивчення принципів розвитку сучасної національної школи. Передбачає збагачення педагогічних працівників надбаннями української педагогічної думки, науки, культури, вивчення теорії та досягнень науки з викладання конкретних предметів, оволодіння сучасними науковими методами, освоєння оновлених програм і підручників (циклові комісії, методичні об’єднання).
3. Практичне освоєння методики викладання предметів (проведення відкритих уроків, творчих звітів, створення наочних посібників, дидактичних матеріалів).
4. Систематичне інформування про нові методичні розробки. Полягає у систематичному вивченні інструктивно-методичних матеріалів стосовно змісту і методики навчально-виховної роботи (опрацювання фахової літератури).
6. Оволодіння науково-дослідними навичками. Сприяє формуванню дослідницьких умінь, організації власного теоретичного пошуку, аналізу та оцінювання результатів педагогічних досліджень (робота в секціях НТЛ «Олімп»).
     Форми організації науково-методичної роботи в ліцеї досить динамічні. Вибір конкретної з них залежить від: педагогічної культури вчителів; матеріально-технічних можливостей ліцею; готовності колективу до сприйняття нового. Різноманітні форми науково-методичної роботи ліцею формують високоосвіченого, духовно багатого учня через постійне зростання професійної майстерності вчителя.

Науково-методична робота в Іванківському районному ліцеї




 (голосів: 5)
| 09.11.2009 | Переглядів: 3010 | Коментарів: 0

Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: