Пошук



Останні новини

УВАГА! УВАГА! УВАГА!

День хімії

ДЕНЬ МАТЕМАТИКИ

День фізики та ас...

Всесвітній день б...

День української ...

ДЕНЬ БІОЛОГІЇ ТА ...

ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА ...

ДЕНЬ ЗАРУБІЖНОЇ Л...

Міжнародний день ...

МІСЯЧНИК НАУК – С...

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РА...

ВИВЧАЄМО КУРС З М...

II ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ...

Halloween Party 2019

Канал ліцею

Опитування

Оцініть сайт

      
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Адреса

07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
tdymarchuk@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті

Написати директору

QR code

Copyright

Використання матеріалів та статей сайту для публікації на інших ресурсах лише з дозволу адміністрації ліцею. При використанні наших матеріалів обов'язково вказуйте джерелом lyceum.net.ua

Всі права застережено
© 2009-2019

Сортувати новини за: датою новини | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою

Поради абітурієнтам для успішної підготовки до ЗНО


   Категорія: Для батьків та учнів

       Налаштуйтеся на позитив. Пам’ятайте: здача ЗНО - це не покарання, а стимул до саморозвитку!

       Вдома облаштуйте своє робоче місце біля комп’ютера так, щоб ніщо Вас не провокувало або відволікало від навчання.

       Інформацію поділіть на частини. Визначте спочатку, що для Вас найважче. Роботу розпочинайте зі складнішого матеріалу.

       Працюйте до тих пiр, поки відчуваєте, що розумієте навчальний матеріал. Коли відчуєте, що інформація не сприймається, відпочиньте (досить 15-20 хвилин).

       Якщо часу до ЗНО залишилось мало

●     Підготуйте місце для занять.

●     Уведіть в інтер’єр кімнати жовтий та фіолетовий кольори.

●     Складіть план занять. Спершу визначте, хто Ви («сова» чи «жайворонок»), і залежно від цього максимально використовуйте ранковий або вечірній час.

●     Підготовку розпочніть з найважчого розділу або з того матеріалу, який знаєте найгірше.

●     Чергуйте заняття з відпочинком: 40 хвилин триває заняття, потім 10 хвилин – відпочинок.

●     Виконуйте якомога більше різних тестів із предмету.

●     Тренуйтеся з секундоміром у руках: засікайте час виконання тестів.

●     Готуючись до оцінювання, подумки малюйте собі картину перемоги чи успіху.

●     Примусьте себе зайнятися справою.

 

●     Перед ЗНО є бажання робити все, щоб тільки до нього не готуватися. У цей час можна пригадати давно забуті та відкладені справи, пригадати, що давно не телефонував товаришеві, можна проявити себе зразковим сином (дочкою) і виконати яке-небудь батьківське доручення (з’їздити на ринок, полагодити полицю, підмести підлогу тощо), тобто зробити все, аби віддалити момент, коли доведеться сидіти з книжкою/зошитом за столом і готуватися.

●      Зробіть над собою зусилля. Це важливо. Але не вдавайтеся до крайнощів. Якщо Ви обкладетесь підручниками, вимкнете телефон та забарикадуєтеся у своїй кімнаті, то ефективність від такої підготовки, навряд чи, буде високою.

       Поради:

●     Встановіть для себе норму: наприклад, одна година або, наприклад, одна тема. Коли розібрано тему, то можна і перепочити.

●     Не слід готуватися до атестації разом з другом/подругою (якщо лише він (вона) не знає матеріал краще), бо така підготовка найчастіше перетворюється на тривалу балаканину і марну трату часу.

       Як запам’ятати?

       З цього приводу існують різні думки. Один із найбільш вдалих способів запам’ятовування – мнемотехніка, що включає запам’ятовування асоціаціями:

●     Потрібно запам’ятати дату – спробуй пригадати, що ця дата означає для тебе особисто. Може, це день народження тітки? А може, цього дня Ви вперше щось зробили або кудись з’їздили? Раптом ця дата нагадує чийсь номер телефону? Однак не слід спеціально вишукувати родинні свята, бо на тестуванні доведеться згадувати ще і їх.

●     Потрібно запам’ятати формулу – спробуйте прочитати її, як слово, чи придумайте до кожної літери формули яке-небудь слово і складіть смішну конструкцію, яка триматиметься в голові. Чим смішнішою буде асоціація, тим краще вона запам’ятається.

●     Дуже зручно запам’ятовувати які-небудь визначення, явища, події, звівши їх до того, що вже відомо. Спробуйте спростити визначення, зрозуміти суть, а не завчати його.

       У різних людей розвинені різні види пам’яті: зорова, слухова, моторна:

●     Якщо у Вас розвинена моторна пам’ять, краще ще раз пропишіть матеріал (наприклад, займіться написанням шпаргалок). Можна писати шпаргалки! Під час написання шпаргалок матеріал повторно опрацьовується. Але користуватись ними або навіть просто приносити із собою на тестування не варто: коли вона лежить у кишені – голова працює погано, коли її залишили вдома – голова включається в роботу. Отже, краще написати шпаргалку і залишити її вдома.

●     Якщо відчуваєте, що «процес пішов», тобто розумієте матеріал, відчуваєте, що можете його пояснити, і ще не втомився – продовжуйте!

●     Перед сном якщо не вчитимете, то хоча б перегорніть пройдені матеріали, спробуйте, дивлячись на заголовок, пригадати загальний зміст питання (якщо не виходить – перегляньте розділ). Адже краще запам’ятовується інформація, отримана під час засипання чи під час пробудження (але не в день напередодні тестування!).

●     Увечері, напередодні ЗНО, дозвольте собі розслабитися: прогуляйтеся, поговоріть по телефону, почитайте детектив, зайдіть у гості, лягайте відпочивати до півночі. Якщо не виспитесь за ніч, то очікуйте сумних наслідків!

 

       Будьте впевнені у власних силах! Ви розумна, цілеспрямована людина, яка в змозі подолати будь-які труднощі.



 | Дата: 14.03.2013 | Переглядів: 699 | Коментарів: 0 | детальніше


Лист №1/9-92 Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації


   Категорія: Для батьків та учнів

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ  УКРАЇНИ 

 

від 08.02.13№_1/9-92

 

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації

у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році

 

Завантажити лист [28.36 Kb] (cкачано: 10) та додаток [99.77 Kb] (cкачано: 10) до нього.


 | Дата: 10.03.2013 | Переглядів: 768 | Коментарів: 0 | детальніше


Завдання для підготовки до олімпіади по географії


   Категорія: Тренувальні тести

8 клас [69.5 Kb] (cкачано: 29439)

9 клас [86 Kb] (cкачано: 21661)

10 клас [101 Kb] (cкачано: 28020)

11 клас [71.5 Kb] (cкачано: 9052)

Географія 8-11 клас [26.36 Kb] (cкачано: 8316)

Завдання з географії 8-11 клас [25.01 Kb] (cкачано: 10654)

Завдання для підготовки до олімпіад [102.27 Kb] (cкачано: 11348)

Задачі з географії [175 Kb] (cкачано: 9586)

Олімпіадні завдання з географії (10 клас) [121.88 Kb] (cкачано: 9199)

Олімпіадні завдання з географії [41 Kb] (cкачано: 10449)


 | Дата: 21.02.2013 | Переглядів: 101769 | Коментарів: 1 | детальніше


Тренувальні тести по географії по темі ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ


   Категорія: Тренувальні тести

Промисловість світу 1 [14.25 Kb] (cкачано: 572)

Промисловість світу 2 [3.02 Mb] (cкачано: 427)

Промисловість світу 3 [708.32 Kb] (cкачано: 426)

Тести [349.69 Kb] (cкачано: 454)

Тести з географії [235 Kb] (cкачано: 470)


 | Дата: 21.02.2013 | Переглядів: 4810 | Коментарів: 3 | детальніше


ПАМ'ЯТКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ


   Категорія: Для батьків та учнів

Вчимося спонукати себе до самоосвітньої діяльності

Проаналізуйте, чи завжди ви це робите:

1.Аналізуєте свої слабкі та сильні сторони.

2.Визначаєте свої потреби, інтереси, мету, мотиви.

3.Знаєте, як долати свої недоліки, бо ознайомилися з інформацією, як це робили видатні люди.

4.Відчуваєте в собі силу здійснити процес самовдосконалення, саморозвитку, самовиховання, самоосвіти.

5.Знаєте, як здобувати інформацію з різноманітних джерел інформації, володієте певними навичками.

6.Самостійно організуєте свою діяльність.

7.Опрацьовуєте матеріал осмислено, знаходите можливості його застосування у своєму житті.

Ви все це вмієте робити і робите? Є позитивні результати такої роботи?

Чудово! Успіх іде за вами.

 

Корисні звички для успішного навчання та самонавчання

Щоб бути успішним у навчанні та самонавчанні,

підготуйте себе до цього, формуючи такі звички:

Відповідайте за себе. Відповідальність - це усвідомлення того, що для досягнення успіху ви самі маєте визначити свої пріоритети, розподілити час і ресурси.

Сконцентруйтеся на своїх цінностях і принципах. Не дозволяйте друзям і знайомим вказувати, що для вас важливо.

Поставте першочергові речі першими. Не дозволяйте іншим відвертати вашу увагу від поставленої мети. Визначте час і місце своєї найбільшої продуктивності. Розташуйте пріоритети відповідно до ступеня складності матеріалу.

Показуйте себе з кращого боку.

Спочатку зрозумійте інших, а потім намагайтеся, щоб зрозуміли вас.

Шукайте найкраще розв'язання проблеми.

•Будьте вимогливими до себе.


Пам'ятка з самоосвіти

1.Постав перед собою завдання самостійно поліпшувати свої досягнення в навчанні, виявляй при цьому наполегливість.

2.Подумай, які риси характеру потрібні тобі в самостійному житті, які з них ти можеш сформувати в себе під час навчання.

3.Проаналізуй, як ти виконуєш навчальні завдання. Дай собі відповідь на запитання:

•Для чого ти вчишся?

•Чи вмієш ти самостійно виконувати навчальні завдання?

•Як ти перевіряєш себе: під час виконання домашнього завдання; коли вже все виконаєш; плануєш, який вийде результат?

•Як довго ти можеш бути уважним і працездатним?

•У який час протягом дня ти працюєш краще?

•Чи вмієш ти зосередитися на навчальному завданні, коли тобі щось заважає?

•Чи користуєшся ти пам'ятками під час виконання домашнього завдання?

•Які недоліки у твоїй навчальній діяльності можуть тобі заважати самостійно працювати, здобувати знання?

•Відповідаючи на подані вище запитання, спробуй поставити перед собою завдання поліпшити самостійне здобуття знань.

 

Сім кроків до вміння організовувати свій час

1.Складання списку справ.

2.Упорядкування, класифікація справ у списку.

3.Розподіл списку на два: список регулярних справ і список інших справ.

4.Перетворення нерегулярних справ на регулярні й точно сплановані.

5.Розподіл регулярних справ на жорстко фіксовані в часі й ті, що мають часові рамки.

6.Чітке фіксування в часі регулярних справ, закріплення за ними одних і тих самих годин.

7.Визначення ступеня невідкладності нерегулярних справ, особливо тих, які можуть перетворитися на термінові.

  

Як виконувати письмові завдання

1.Уважно прочитай завдання.

2.Повтори за допомогою підручника, вивчи визначення, правила, пов'язані з виконанням даної роботи.

3.Після виконання письмового завдання уважно перевір написане.

4.Помилки виправляй акуратно, відповідно до рекомендацій учителя.

 

Як працювати над твором

1.Зміст твору має відповідати темі (про що писатимете) та основній думці (що ви стверджуватимете).

2.Не пишіть зайвого (що не стосується теми висловлювання).

3.Стежте за порядком викладу думок.

4.Використовуйте відомі вам мовні засоби зв'язку між реченнями в тексті.

5.Дбайте про мовленнєве оформлення.

 

Як працювати над переказом

1.Прочитайте уважно текст.

2.Визначте його тему та основну думку.

3.Поділіть текст на частини і дайте їм заголовки.

4.З'ясуйте значення та правопис незрозумілих слів, розстановку  розділових знаків.

5.Складіть план.

6.Перекажіть текст, дотримуючись плану.

7.Пам'ятайте про вимоги до мовлення.

 

Як працювати над збагаченням словникового запасу

1. Читайте багато художніх творів відомих майстрів слова. Записуйте слова й вирази, які ви хотіли б вживати у своєму мовленні.

2.Читайте текст повільно, намагайтеся встановити, як інакше можна тлумачити слова й речення.

3.Не залишайте поза увагою незрозумілі слова - звертайтеся частіше до словників.

4.Заведіть зошит обліку прочитаних книг.

5.Ваше мовлення збагатять записи прислів'їв, приказок, крилатих слів та виразів.

  

Як скласти конспект

1.Прочитай текст, розділи його на основні смислові частини, визнач головну думку.

2.Якщо треба скласти план-конспект, сформулюй його пункти, підпункти, визнач, що саме слід включити в план-конспект для розкриття кожного з них.

3.Найважливіші положення (тези) послідовно і стисло виклади своїми словами або у вигляді цитат.

4.У конспект слід включити й докази, що обґрунтовують основні положення, конкретні факти, приклади.

5.Окремі слова пиши скорочено, виписуй лише ключові слова, застосовуй умовні позначки.

6.Роби широкі поля: це дасть змогу доповнювати конспект.

7. Застосовуй різні способи підкреслювання, використовуй олівці та ручки різного кольору.

 

Як готувати доповідь, реферат

1.Продумай тему, загалом визнач її зміст, склади план.

2.Склади список літератури; читаючи її, виписуй усе, що слід включити в роботу.

3.Дороби план, проти кожного пункту познач, з якої книги слід узяти матеріал.

4.У вступі до роботи розкрий значення її теми.

5.Послідовно розкрий усі передбачені планом питання, обґрунтуй, підкріпи прикладами, фактами.

6.Вислови своє особисте ставлення до теми.

7.Пиши грамотно, стисло, не припускайся повторень.

8.Точно вкажи, звідки взято наведені в тексті цитати й факти.

9.Наприкінці роботи зроби узагальнені висновки.

10. Самокритично прочитай роботу, відкоригуй, перепиши начисто.

  

Як готувати домашні завдання?

1.Приступайте до роботи тільки після відпочинку.

2.Готуйте уроки «сьогодні на сьогодні»: це краща профілактика забування.

3.Починайте роботу з настановою запам'ятати надовго.

4.Під час виконання домашнього завдання чергуйте предмети різних циклів.

5. Постійно контролюйте якість виконаного завдання.

 

Про раціональний режим навчальних занять

1.Необхідно в середньому після кожної години розумової праці робити десятихвилинну перерву для відпочинку.

2.Відпочинок під час перерви має бути активним, саме це підвищує чутливість нервової системи, зміцнює увагу й пам'ять, активізує розумову діяльність.

3.Слід враховувати, що в першій половині дня більшість людей має вишу працездатність, ніж у другій.

4.Перш ніж стати до роботи, потрібно її продумати так, щоб у мозку склалася модель готової роботи і весь порядок трудових прийомів.

5.Потрібно обирати таку послідовність трудових дій, щоб результати вже виконаних операцій не були порушені наступними діями.

 

Як здійснити самопідготовку

1.Виконувати домашню роботу слід починати в точно встановлений час.

2.Перш ніж розпочати роботу, перевір готовність робочого місця.

3.Розпочинаючи роботу, зосередься, подумай, із чого почнеш.

4.Намагайся всі утруднення усунути самостійно.

5.Про завдання дізнавайся зі щоденника або закладки в підручнику.

6.Якщо забув правило, спробуй пригадати, перевір себе за підручником.


 | Дата: 17.02.2013 | Переглядів: 953 | Коментарів: 0 | детальніше