Пошук
Останні новини
Оголошення про на...
Обласне свято наг...
Ментальне здоров’я
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
GENIUS Olympiad
Здорове харчування
ВІТАЄМО НАШИХ ПЕР...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...
Опитування
Оцініть сайт
Адреса
07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
ibiloxvost@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті
Copyright
Всі права застережено
© 2009-2023
Іванківської селищної ради
Основні правила безпечної поведінки в Інтернеті
Категорія: Сторінка психолога
Основні правила безпечної поведінки в Інтернеті
для старшокласників
- Небажано розміщувати персональну інформацію в Інтернеті. Персональна інформація – це ваше повне ім'я, прізвище, номер мобільного телефону, адреса електронної пошти, домашня адреса, фото з вами, членами вашої родини, друзями.
- Якщо ви публікуєте фото чи відео в Інтернеті, їх може подивитися кожен. Зважайте на це.
- Не відповідайте на спам (небажану електронну пошту).
- Не відкривайте файли, які надіслали невідомі вам люди. Ви не можете знати, що насправді міститься у цих файлах – там можуть бути віруси або фото, відео з «агресивним» змістом.
- Пам’ятайте, що віртуальні знайомі можуть бути не тими, за кого себе видають.
- Якщо поруч з вами немає когось з дорослих, яким ви довіряєте і які можуть вас захистити, не зустрічайтесь в реальному житті з людьми, якими ви познайомились в Інтернеті. Якщо ваш віртуальний друг справді той, за кого себе видає, він спокійно зреагує на вашу турботу про власну безпеку.
- Ніколи не пізно розповісти дорослим, якщо вас хтось образив.
БІБЛІОГРАФІЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПУБЛІКАЦІЙ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІВАНКІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЛІЦЕЮ ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРЕСІ
Категорія: Методична робота
№ з/п |
ПІБ вчителя |
Назви публікацій |
1 |
Федірко Н.В. |
3Стаття: Навчання як співпраця // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2011. – № 6. – С. 30 -32. |
2 |
Кривульська Л.О. |
Методична розробка: Тканини, органи й системи органів тварин, їх функції. 8 клас // Біологія. – 2008. – №31. – С.21-22. |
3 |
Методична розробка: Навчально-розважальна гра з біології „Найрозумніший” // Біологія. – 2008. – №23. – С.29-32. |
|
4 |
Методична розробка: Уявлення про виникнення життя на Землі // Біологія. – 2009. - №13. – С.32-34. |
|
5 |
Методична розробка: Механізм вдиху й видиху. Регуляція дихання // Біологія. – 2010. – № 1(265). – С.20-22. |
|
6 |
Методична розробка: Чорне море // Географія. – 2010. – № 5(153). – С.23-26. |
|
7 |
Методична розробка: Євросоюз. Структура Європейського союзу // Географія. – 2010. – №3 (151.) – С.27-30. |
|
8 |
Методична розробка: Країни Європи. Великобританія // Географія та основи економіки в школі. – 2010. - №2 – С.26-28. |
|
9 |
Методична розробка: Забруднення навколишнього середовища. Урок з основ здоров’я, 8 клас// Здоров’я та фізична культура (Спецвипуск „Здорова планета – здоровий ти!”). – 2010. – №16-17 (184-185). – С.25-29. |
|
10 |
Методична розробка: Органи кровообігу. Будова серця // Біологія. – 2010. – №28 (292). – С.22-25. |
|
11 |
Методична розробка: Значення травлення. Органи травлення. Методи дослідження травлення. 9 клас // Біологія. – 2010. – №29 (293). – С.17-18. |
|
12 |
Методична розробка: Хвороби шлунково-кишкового тракту. 9 клас // Біологія. – 2010. – №31 (295). – С.19-21. |
|
13 |
Методична розробка: Інтелектуальні ігри на уроках географії // Географія та основи економіки в школі. – 2010. – №11-12. – С.9-12. |
|
14 |
Методична розробка: Брейн - ринг з біології // Біологія. Харків. Основа. - 2011.- N 15. - С.28-31. |
|
15 |
Завдання для перевірки вивченого з розділу «Регіони та країни світу. 10 клас» // Географія та основи економіки в школі. – 2011. - № 6 - С.27-31. |
|
16 |
Загальна характеристика класу Ссавців. Особливості життєдіяльності ссавців. 8 клас // Біологія. Харків. Основа. - 2013.- N 19-21 - С.19-21. |
|
17 |
Інтерактивне навчання на уроках біології // Біологія. Харків. Основа. - 2013.- N 22-24 - С.3-11. |
|
18 |
Пархоменко С.О. |
Стаття: Los medios de comunicacion // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2011. – № 6. – С. 33 -37. |
19 |
Малащенко О.Ю. |
Стаття: Розвиток критичного мислення у процесі викладання природничих дисциплін // Біологія. – 2013. – №1(373). – С.2-12. |
20 |
Марущак О.В. |
Методична розробка: А.Міцкевич - видатний польський поет. Росія та Україна в його долі //Зарубіжна література. - 2015. - №1-2 (241-242). – с.25-28. |
21 |
Уроки вивчення творчості А.Міцкевича. 9 клас // Зарубіжна література. - 2015. - №1-2 (241-242). – С.25-35. |
|
22 |
Процик Л.Г. |
Збірник: Практична стилістика (методичні розробки уроків з української мови у 12 класі з добором практичних завдань як шлях до самореалізації творчо обдарованої особистості) //Все для вчителя. Бібліотечка. – 2004. – жовтень. – №19. |
23 |
Посібник: Оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови. 8 клас // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2010. – № 19-21. – С.47-54. |
|
24 |
Посібник: Оцінювання навчальних досягнень учнів з української літератури. 8 клас // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2010. – № 19-21. – С.54 – 67. |
|
25 |
Методична розробка: Запозичені слова. Їх стилістичні функції // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 13 (134). – С.16-18. |
|
26 |
Літературні диктанти за творчістю українських письменників// Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – №4-5 (404-405). – С.44-55. |
|
27 |
Вивчення складносуряного речення в 9 класі // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – №30 (430). – С.20-24 (+ фаховий сервер: с. 20-1 – 20-8). |
|
28 |
Димарчук Т.В. |
Методична розробка: Економічна гра „Екотурнір”// Економіка в школах України. – 2008. – №2. – С.30-35. |
29 |
Методична розробка: Фіскальна політика держави // Економіка в школах України. – 2008. – №5. – С.7-11. |
|
30 |
Методична розробка: Основні види доходів у ринковій економіці // Географія та основи економіки в школі. – 2009. – №1. – С.14-17. |
|
31 |
Методична розробка: Використання методики ейдотехніки на уроках економіки // Економіка в школах України. – 2009. - №2. – С.39-41. |
|
32 |
Методична розробка: Розвиток критичного мислення на уроках економіки // Географія та основи економіки в школі. – 2009. – №6. – С.2-3. |
|
33 |
Методична розробка: Опорні схеми з мікроекономіки // Економіка в школах України. – 2010. – №2. – С.15-20. |
|
34 |
Методична розробка: Опорні схеми з мікроекономіки // Економіка в школах України. – 2010. – №4. – С.27-35. |
|
35 |
Методична розробка: Державні заходи, спрямовані на подолання безробіття // Економіка в школах України. – 2010. – №3. – С.9-16. |
|
36 |
Посібник: Опорні схеми з мікроекономіки // Економіка в школах України. – 2010. – №5. – С.15-26. |
|
37 |
Методична розробка: Проблеми безробіття. Вплив держави на його подолання // Географія та основи економіки в школі. – 2010. – №10. – С.21-23. |
|
38 |
Стаття: Сходинки до науки // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2011. – № 6. – С. 38-39. |
|
39 |
Методична розробка: Загальний рівень цін та інфляція. Вимірювання інфляції// Економіка в школах України. – 2014. – №1 (110). – С.22-25. |
|
40 |
Ніколаєнко М.П. |
Методична розробка: Футбол. Урок фізкультури, 8 клас// Здоров’я та фізична культура (Спецвипуск „Здорова планета – здоровий ти!”). – 2010. – №8 (176). – С.5-8. |
41 |
Методична розробка: Інноваційний урок фізичної культури для учнів 7 класу „Київщина спортивна”. Урок фізичної культури з теми „Футбол” для учнів 7 класу // Фізичне виховання в школі. – 2010. – №2. – С.15-23. |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВЧИТЕЛІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Категорія: Методична робота
№ |
П І П вчителя (повністю) |
Посада |
Кате- горія |
Стаж |
Результативність роботи з обдарованими дітьми (за останні 3 роки) |
1 |
Федірко Надія Василівна |
директор, вчитель нім. мови |
В |
19 р. 6 м. |
6 призерів ІІ етапу олімпіади з німецької мови, 2 призери ІІІ етапу, І місце на ІІ етапі МАН, ІІІ місце на Всеукраїнському етапі МАН (2012-2013), 5 призерів ІІ етапу олімпіади з німецької мови, 3 призери ІІІ етапу (2013-2014), 4 призери ІІ етапу олімпіади з німецької мови, 4 призери ІІІ етапу, 1 учасник IV етапу, 1 призер ІІ етапу МАН (2014-2015) |
2 |
Білохвост Ірина Володимирівна |
заступник з НВР |
В |
17 |
2 переможці І етапу МАН, 1 призер ІІ етапу МАН (2013-2014), 1 переможець І етапу МАН (2014-2015) |
3 |
Волохович Яна Іванівна |
вчитель англійської мови |
В |
18 р. |
8 призерів ІІ етапу олімпіади з англійської мови, 2 призери ІІІ етапу, дипломант ІІ етапу МАН (2012-2013), 6 призерів ІІ етапу олімпіади з англійської мови, 1 переможець ІІ етапу МАН (2013-2014), 7 призерів ІІ етапу олімпіади з англійської мови, 1 призер ІІІ етапу, 2 призери І етапу МАН (2014-2015) |
4 |
Гусак Наталія Миколаївна |
вчитель художньої культури |
В |
21 р. |
5 призерів ІІ етапу олімпіади з образотворчого мистецтва, призер ІІ етапу МАН (2012-2013), 5 призерів ІІ етапу олімпіади з образотворчого мистецтва, 1 призер ІІІ етапу (2013-2014) |
5 |
Димарчук Тетяна Вікторівна |
вчитель економіки |
В |
20 р. |
9 призерів ІІ етапу олімпіади з економіки, 3 призери ІІІ етапу, 1 призер І етапу МАН (2012-2013), 8 призерів ІІ етапу олімпіади з економіки, 3 призери ІІІ етапу (2013-2014), 7 призерів ІІ етапу олімпіади з економіки, 1 призер ІІІ етапу, 4 призери І етапу МАН, 2 призери ІІ етапу МАН (2014-2015) |
6 |
Кривульська Людмила Олексіївна |
вчитель біології та географії |
В |
18 р. |
6 призерів ІІ етапу олімпіади з біології/географії, 2 призери ІІІ етапу (2012-2013), 10 призерів ІІ етапу олімпіади з біології/географії, 1 призери ІІІ етапу, 3 призери І етапу МАН, 3 призери ІІ етапу МАН, 1 учасник ІІІ етапу МАН (2013-2014), 12 призерів ІІ етапу олімпіади з біології/географії, 1 призер ІІІ етапу, 3 призери І етапу МАН, 1 призер ІІ етапу МАН (2014-2015) |
7 |
Малащенко Оксана Юріївна |
вчитель хімії |
В |
22 р. |
2 призери ІІ етапу олімпіади з хімії, 1 призер ІІІ етапу, 1 призер І етапу МАН (2012-2013), 1 призер ІІ етапу олімпіади з хімії, 1 призер І етапу МАН (2013-2014)
|
8 |
Марущак Ольга Володимирівна |
вчитель світової літератури, рос. мови |
В |
34 р. |
8 призерів ІІ етапу олімпіади з рос. мови/світ. літ., 1 призер ІІІ етапу (2012-2013), 11 призерів ІІ етапу олімпіади з рос. мови/світ. літ., 4 призери ІІІ етапу, 1 призер І етапу МАН (2013-2014), 4 призери ІІ етапу олімпіади з рос. мови, 3 призер ІІІ етапу, 2 призери І етапу МАН (2014-2015) |
9 |
Ніколаєнко Микола Петрович |
вчитель фізичної культури |
В |
32 р. |
5 призерів змагань районного рівня, 4 призери обласного рівня (2012-2013), 3 призери ІІ етапу олімпіади з фізичної культури, 2 призери ІІІ етапу, 5 призерів змагань районного рівня (2013-2014), 4 призери змагань районного рівня (2014-2015) |
10 |
Овсієнко Петро Петрович |
вчитель фізики та астрономії |
В |
45 р. |
7 призерів ІІ етапу олімпіад з фізики/астрономії (2012-2013), 7 призерів ІІ етапу олімпіад з фізики/астрономії, 1 призер І етапу МАН (2013-2014), 5 призерів ІІ етапу олімпіад з фізики/астрономії (2014-2015) |
11 |
Пархоменко Світлана Олексіївна |
вчитель іспанської мови |
І |
7 р. 8 м. |
12 призерів ІІ етапу олімпіади з іспанської мови, 7 призерів ІІІ етапу, 3 призери Всеукр. етапу, І місце на ІІ етапі МАН, 1 учасник Всеукр. етапу МАН (2012-2013), 13 призерів ІІ етапу олімпіади з іспанської мови, 8 призерів ІІІ етапу, 3 призери Всеукр. етапу (2013-2014), 1 призер І етапу МАН (2014-2015) |
12 |
Поліщук Наталія Василівна |
вчитель математики |
В |
21 р. 9 м. |
3 призери ІІ етапу олімпіади з математики (2012-2013), 2 призери ІІ етапу олімпіади з математики, 1 призер І етапу МАН (2013-2014), 4 призери ІІ етапу олімпіади з математики (2014-2015) |
13 |
Процик Людмила Григорівна |
вчитель української мови та літератури |
В |
32 р. 2 м. |
3 призери ІІ етапу олімпіади з укр. мови /літ., 1 призер ІІІ етапу, 1 призер ІІ етапу МАН, 12 призерів мовних/літературних конкурсів районного рівня, 3 призери конкурсів обласного рівня (2012-2013), 8 призерів ІІ етапу олімпіади з укр. мови /літ., 3 призери ІІІ етапу, 3 призери ІІ етапу МАН, 1 учасник ІІІ етапу МАН, 13 призерів мовних/літературних конкурсів районного рівня, 4 призери конкурсів обласного рівня (2013-2014), 6 призерів ІІ етапу олімпіади з укр. мови /літ., 3 призери ІІІ етапу, 1 призер ІІ етапу МАН, 11 призерів мовних/літературних конкурсів районного рівня, 1 призер конкурсу обласного рівня (2014-2015) |
14 |
Рябушенко Людмила Ігорівна |
вчитель історії та правознавства |
В |
12 р. |
10 призерів ІІ етапу олімпіад з історії/права, 1 призер ІІІ етапу, І місце на ІІ етапі МАН, 1 учасник ІІІ етапу МАН (2012-2013), 10 призерів ІІ етапу олімпіади з історії/права, 2 призери ІІІ етапу, 3 призери І етапу МАН, 1 призер ІІ етапу МАН (2013-2014), 6 призерів ІІ етапу олімпіади – історії, 1 призер ІІІ етапу, призер ІІІ етапу МАН (2014-2015) |
Участь педагогічних працівників ліцею в професійних конкурсах
Категорія: Методична робота
№ з/п |
ПІП вчителя |
Рік |
Номінація |
Райо- нний етап |
Обла- сний етап |
Все- український етап |
||||||
І міс- це |
при- зер |
уча- сник |
І міс- це |
лау- реат |
уча- сник |
І міс- це |
лау- реат |
уча- сник |
||||
1. |
Процик Л.Г. |
1994 |
Українська мова |
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
2. |
Федірко Н.В. |
2000 |
Німецька мова |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
2004 |
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
4. |
2006 |
Німецька мова |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
5. |
2014 |
Директор |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
6. |
Новак Г.О. |
2002 |
Класний керівник |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
7. |
Салій О.С. |
2002 |
Хімія |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Марущак О.В. |
2001 |
Зарубіжна література |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Кривульська Л.О. |
2002 |
Класний керівник |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
10. |
2003 |
Біологія |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
2010 |
Всеукраїнський конкурс «Здорова планета – здоровий ти!» |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
12. |
Поліщук Н.В. |
2002 |
Класний керівник |
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
13. |
2012 |
Класний керівник |
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
14. |
2007 |
Математика |
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
15. |
Бамбура А.А. |
2003 |
Англійська мова |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Богуш Т.М. |
2003 |
Географія |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Гусак Н.М. |
2003 |
Образотворче мистецтво |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
18. |
Ніколаєнко М.П. |
2005 |
Фізична культура |
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
19. |
2009 |
Кращий інноваційний урок та урок з елементами футболу |
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
20. |
2009 |
Всеукраїнський конкурс «Цікава школа»: «Нетрадиційний урок! |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
21. |
2010 |
Всеукраїнський конкурс «Здорова планета – здоровий ти!» |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
22. |
2012 |
Фізична культура |
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
23. |
Малащенко О.Ю. |
2005 |
Біологія |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Волохович Я.І. |
2009 |
Англійська мова |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
25. |
Білохвост І.В. |
2016 |
Огляд-конкурс «Методичний кабінет ліцею, гімназії, колегіуму, спеціальної ЗОШ» |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
26. |
Данилюк Н.І. |
2016 |
Біологія |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
КАТАЛОГ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІВАНКІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЛІЦЕЮ
Категорія: Методична робота
№ п/п |
Назва досвіду |
Автор досвіду |
Занесено до каталогу ППД ліцею |
Занесено до районного каталогу ППД |
Занесено до обласного каталогу ППД |
Представлено на обласній педагогічній виставці «Освіта Київщини» |
2000-2001 навчальний рік |
||||||
1. |
Система роботи педагогічного колективу з розвитку творчої обдарованості учнів |
Глитень І.О. |
протокол № 4 від 18.03. 2001 |
+ |
+ |
+ |
2. |
Нові імена в програмі з української літератури |
Процик Л.Г. |
протокол № 4 від 18.03. 2001 |
+ |
+ |
+ |
3. |
Розвиток інтелекту, творчих та розумових здібностей учнів на уроках німецької мови |
Федірко Н.В. |
протокол № 4 від 18.03. 2001 |
+ |
+ |
+ |
4. |
Управління процесом формування творчої еліти |
Федірко Н.В. |
протокол № 4 від 18.03. 2001 |
+ |
+ |
+ |
5. |
Нестандартні форми проведення занять з фізкультури |
Ніколаєнко М.П. |
протокол № 4 від 18.03. 2001 |
+ |
+ |
+ |
2001-2002 навчальний рік |
||||||
6. |
Специфіка управління загальноосвітнім навчальним закладом нового типу |
Глитень І. О., Федірко Н. В., Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 15.03. 2002 |
протокол № 3 від 31.05. 2002 |
|
+ |
7. |
Підвищення ефективності навчального процесу на заняттях з англійської мови |
Бамбура А. А. |
протокол № 5 від 15.03. 2002 |
протокол № 3 від 31.05. 2002 |
|
|
2002-2003 навчальний рік |
||||||
8. |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури |
Процик Л. Г. |
протокол № 5 від 17.03. 2003 |
протокол № 4 від 23.05. 2003 |
+ |
+ |
9. |
Оцінювання навчальних досягнень учнів. Українська мова (8 клас) |
Процик Л. Г. |
протокол № 5 від 17.03. 2003 |
протокол № 4 від 23.05. 2003 |
+ |
+ |
10. |
Оцінювання навчальних досягнень учнів. Українська література (8 клас) |
Процик Л. Г. |
протокол № 5 від 17.03. 2003 |
протокол № 4 від 23.05. 2003 |
+ |
+ |
2003-2004 навчальний рік |
||||||
11. |
Розвинути людину в людині |
Федірко Н. В. |
протокол № 5 від 22.03. 2004 |
протокол № 5 від 19.05. 2004 |
|
+ |
12. |
Особливості застосування методу колового тренування на заняттях з фізичної культури в зонах пострадіаційного забруднення місцевості |
Ніколаєнко М. П. |
протокол № 5 від 22.03. 2004 |
протокол № 5 від 19.05. 2004 |
|
+ |
13. |
Фізична географія України (дидактичні матеріали) |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 22.03. 2004 |
|
|
|
14. |
Цикл уроків по темі «Єдність хімічного складу організмів» |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 22.03. 2004 |
протокол № 5 від 19.05. 2004 |
|
+ |
15. |
Дидактична гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії |
Салій О.С. |
протокол № 5 від 22.03. 2004 |
протокол № 5 від 19.05. 2004 |
|
+ |
16. |
Складання бізнес – плану як одна з умов ефективного засвоєння економічних понять |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 22.03. 2004 |
протокол № 5 від 19.05. 2004 |
|
+ |
2004-2005 навчальний рік |
||||||
17. |
Навчальна програма «Основи маркетингу» |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
протокол № 4 від 16.06. 2005 |
|
+ |
18. |
Система оздоровлення школярів, які проживають в зонах пострадіаційного забруднення місцевості |
Ніколаєнко М. П. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
протокол № 4 від 16.06. 2005 |
|
+ |
19. |
Навчальна програма «Економічна та соціальна географія з основами економіки» |
Богуш Т. М. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
протокол № 4 від 16.06. 2005 |
|
+ |
20. |
Посібник «Біологія людини. 8 клас. Завдання для тематичної атестації» |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
протокол № 4 від 16.06. 2005 |
|
+ |
21. |
Посібник «Основні психічні стани» |
Леляк Л.А. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
протокол № 4 від 16.06. 2005 |
|
|
22. |
Посібник «Тематичне оцінювання: хімія, 9 клас» |
Салій О.С. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
|
|
|
23. |
Збірник «Практична стилістика (методичні розробки уроків з української мови у 12 класі з добором практичних завдань як шлях до самореалізації творчо обдарованої особистості)» |
Процик Л.Г. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
протокол № 4 від 16.06. 2005 |
|
|
24. |
Збірник «Предметні тижні в ліцеї» |
Група авторів: Процик Л.Г., Кривульська Л.О., Рябушенко Л.І., Поліщук Н.В., Марущак О.В., Бамбура а.А. |
протокол № 5 від 21.03. 2005 |
|
|
|
2005-2006 навчальний рік |
||||||
25. |
«Основи економіки», програма для учнів 8-11 класів |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
протокол № 4 від 29.05. 2006 |
+ |
+ |
26. |
Досвід роботи вчителя німецької мови «Навчання як процес співпраці» |
Федірко Н. В. |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
протокол № 4 від 29.05. 2006 |
+ |
+ |
27. |
Посібник «Вчимо модальні дієслова з допомогою таблиць» |
Бамбура А.А. |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
|
|
|
28. |
Інформаційно-методичний бюлетень №4 |
Білохвост І.В. |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
|
|
|
29. |
Збірник «Дні природничо-математичних дисциплін у рамках Місячника Наук» |
ЦК вчителів природничо-математичних дисциплін |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
|
|
|
30. |
Збірник «Дні суспільно-гуманітарних дисциплін у рамках Місячника Наук» |
ЦК вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
|
|
|
31. |
Навчально-наочний посібник в таблицях «Комбінації геометричних тіл» |
Поліщук Н.В. |
протокол № 5 від 20.03. 2006 |
|
|
|
2006-2007 навчальний рік |
||||||
32. |
Інформаційно-методичний бюлетень №5 |
Білохвост І.В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
33. |
Навчальна програма спецкурсу «Основи наукових досліджень» для учнів 10 класу |
Білохвост І.В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
34. |
Збірник «На допомогу класному керівнику» |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
35. |
Посібник «Загальна біологія. 10-11 класи: Завдання для тематичної атестації» |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
36. |
Проблемне навчання як метод активізації пізнавальної діяльності на уроках біології |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
37. |
Досвід роботи вчителя біології та географії |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
38. |
Збірник «Тести. Неметали. 10 клас» |
Салій О. С. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
39. |
Опорні схеми з мікроекономіки |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
40. |
Збірник різнорівневих завдань для тематичної атестації з мікроекономіки |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
41. |
Формування критичного мислення на уроках економіки |
Димарчук Т.В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
42. |
Досвід роботи вчителя економіки |
Димарчук Т.В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
43. |
Комунікативний підхід у процесі навчання англійської мови |
Бамбура А. А. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
протокол №5 від 11.04. 2007 |
|
+ |
44. |
Розвиток пізнавальної активності на уроках математики
|
Поліщук Н.В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
45. |
Збірник завдань з економічної та соціальної географії з основами економіки |
Богуш Т.М. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
46. |
Збірник «Двоскладні та односкладні речення. Способи вираження підмета і присудка. Практичні завдання з української мови для 8 класу» |
Процик Л.Г. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
47. |
збірник сценаріїв «Розважайся разом з нами» |
Мараченко Н.В. |
протокол № 5 від 19.03. 2007 |
|
|
|
2007-2008 навчальний рік |
||||||
48. |
Посібник з навчального курсу «Україна – Європейський Союз» |
Федірко Н. В. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
протокол №5 від 12.05. 2008 |
|
|
49. |
Посібник «Система роботи з обдарованими дітьми» |
Білохвост І. В. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
протокол №5 від 12.05. 2008 |
|
|
50. |
Досвід роботи «Удосконалення уроку як засобу розвитку особистості учня» |
Процик Л. Г. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
протокол №5 від 12.05. 2008 |
|
|
51. |
Посібник «Українська мова: словникові диктанти з орфографії для учнів 5-12 класів» |
Процик Л. Г. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
протокол №5 від 12.05. 2008 |
|
|
52. |
Граємо навчаючись: розробки інтелектуальних ігор з географії та біології |
Кривульська Л. О. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
|
|
|
53. |
Посібник «Економічна та соціальна географія з основами економіки: завдання до частини І» |
Богуш Т. М. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
протокол №5 від 12.05. 2008 |
|
|
54. |
Інтелектуальний клуб «Ерудит»: методичний посібник |
Мараченко Н. В. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
|
|
|
55. |
Дидактичні ігри на уроках економіки |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
протокол №5 від 12.05. 2008 |
|
|
56. |
Посібник «Художня культура: курс лекцій. 9 клас» |
Марченко Н.М. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
|
|
|
57. |
Збірка «Дайджест учнівських творів «А наостанок я скажу…» |
Марущак О.В. |
протокол № 5 від 18.03.2008 |
|
|
|
2008-2009 навчальний рік |
||||||
58. |
Інформаційно – методичний бюлетень Іванківського районного ліцею № 7 « Панорама творчих уроків» |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
|
|
|
59. |
Матеріали до вивчення творчості поетів - романтиків |
Марущак О. В. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
|
|
|
60. |
Навчання мовленнєвої взаємодії на уроках англійської мови |
Волохович Я. І. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
|
|
|
61. |
Оцінювання навчальних досягнень учнів ( 8 клас – 12 річна школа) |
Процик Л. Г. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
протокол № 2 від 22.04. 2009 |
+ |
+ |
62. |
Письмо (Learn English With Pieasure) |
Бамбура А. А. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
|
|
|
63. |
Ситуації на уроках граматики (Situations in Learning English Grammar) |
Бамбура А. А. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
|
|
|
64. |
Пріоритет держави – здоров’я молоді |
Мараченко Н. В. |
протокол № 5 від 13.03.2009 |
|
|
|
2009-2010 навчальний рік |
||||||
65. |
На допомогу вчителю економіки: опорні схеми та різнорівневі завдання з мікроекономіки, дидактичні ігри |
Димарчук Т.В. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
протокол № 2 від 21.04. 2010 |
|
+ |
66. |
Інформаційно–методичний бюлетень № 8 «Педагогічна скарбниця» |
Димарчук Т.В. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
протокол № 2 від 21.04. 2010 |
|
|
67. |
Тренінг творчості |
Правдива О. А. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
протокол № 2 від 21.04. 2010 |
|
+ |
68. |
Географія країн – членів ЄС, програма факультативного курсу |
Кривульська Л. О. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
протокол № 2 від 21.04. 2010 |
|
+ |
69. |
Тексти для читання з англійської мови |
Бамбура А. АВ. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
протокол № 2 від 21.04. 2010 |
|
+ |
70. |
Підготовка до ЗНО з математики |
Поліщук Н. В. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
|
|
|
71. |
Ефективні форми та методи виховання інтересу до знань фізкультурою та спортом |
Ніколаєнко М. П. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
|
|
|
72. |
Українська література. Оцінювання навчальних досягнень учнів ( 8 клас – 12 річна школа) |
ПроцикЛ. Г. |
протокол №5 від 19.03.2010 |
протокол № 2 від 21.04. 2010 |
|
+ |
73. |
Інформаційно – методичний бюлетень № 9 ( І та ІІ частини) « Педагогічна скарбниця» |
Димарчук Т. В. |
протокол № 5 від 19.03.2010 |
|
|
|
2010-2011 навчальний рік |
||||||
74. |
Географія країн – членів ЄС. 11 клас. Географічні диктанти |
Кривульська Л. О. |
протокол № 4 від 18.03.2011 |
протокол № 2 від 11.05. 2011 |
|
+ |
75. |
Методичні матеріали щодо використання мультимедійних технологій у вивченні фізики |
Овсієнко П. П. |
протокол № 4 від 18.03.2011 |
|
|
|
76. |
Українська мова. Оцінювання навчальних досягнень учнів, 9 клас |
Процик Л. Г. |
протокол № 4 від 18.03.2011 |
протокол № 2 від 11.05. 2011 |
|
+ |
77. |
Lear English With Pleasure |
Бамбура А. А. |
протокол № 4 від 18.03.2011 |
|
|
|
78. |
Методи інтерактивного навчання на уроках природничо – математичного циклу |
Збірник вчителів природничо – математичного циклу |
протокол № 4 від 18.03.2011 |
|
|
|
2011-2012 навчальний рік |
||||||
79. |
Використання інноваційних технологій у виховному процесі ліцею |
Збірник методичного об’єднання класних керівників, укладач Яншаєва Н.М. |
протокол від 15.03.2012 №4 |
|
|
|
80. |
Використання інноваційних технологій в процесі викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу |
Методичні матеріали вчителів суспільно-гуманітарного циклу, укладач Димарчук Т.В. |
протокол від 15.03.2012 №4 |
|
|
|
81. |
Впровадження інноваційних методів навчання на уроках предметів природничо-математичного циклу |
Методичні матеріали вчителів природничо-математичного циклу, укладач Кривульська Л.О. |
|
|
|
|
82. |
Творчі та ігрові завдання на уроках світової літератури 8 – 11 класах |
Марущак О. В. |
протокол № 4 від 15.03.2012 |
протокол № 3 від 18.05. 2012 |
|
протокол № 1 від 28.02.2013 |
83. |
Географічні диктанти з економічної та соціальної географії світу |
Кривульська Л.О. |
протокол від 15.03.2012 №4 |
протокол №3 від 18.05. 2012 |
протокол № 1 від 28.02. 2013 |
протокол № 1 від 28.02. 2013 |
84. |
Контроль рівня знань на уроках історії України |
Лісовенко Л.О. |
протокол від 15.03.2012 №4 |
|
|
|
85. |
Мій кращий урок |
Процик Л.Г. |
протокол від 15.03.2012 №4 |
протокол №3 від 18.05. 2012 |
|
+ |
2012-2013 навчальний рік |
||||||
86. |
Розвиток критичного мислення у процесі викладання природничих дисциплін |
Малащенко О.Ю. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
+ |
87. |
Українська література. Літературні диктанти. 11 клас (профільний рівень) |
Процик Л.Г. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
+ |
88. |
Коммуникативная деятельность учащихся на факультативных занятиях по русскому языку в 8 классе |
Марущак О.В. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
+ |
89. |
Програма виховної роботи «Чотири сходинки до успіху» |
Поліщук Н.В. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
+ |
90. |
Методичні рекомендації до програми виховної роботи «Чотири сходинки до успіху» |
Поліщук Н.В. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
|
91. |
Проведення дня економіки як метод підвищення інтересу до предмета |
Димарчук Т.В. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
+ |
92. |
Інтерактивне навчання на уроках біології та географії |
Кривульська Л.О. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
+ |
93. |
Інтелектуальні ігри як складова виховного процесу навчального закладу |
Яншаєва Н.М. |
протокол від 19.03.2013р №4 |
протокол №3 від 29.05. 2013 |
|
|
2013-2014 навчальний рік |
||||||
94. |
Практикум з граматики іспанської мови |
Пархоменко С.О. |
протокол від 19.03.2014 р. №3 |
|
|
|
95. |
Використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови |
Волохович Я.І. |
протокол від 19.03.2014 р. №3 |
|
|
|
96. |
Збірник диктантів з російської мови для учнів 8-9 класів. Посібник для вчителя |
Марущак О.В. |
протокол від 19.03.2014 р. №3 |
протокол №3 від 16.04. 2014 |
|
+ |
97. |
Підготовка учасника Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики. Організаційний аспект: вивчаємо завдання (ч.1) |
Єрьомін Г.Т. |
протокол від 19.03.2014 р. №3 |
|
|
|
98. |
Підвищення зацікавленості до вивчення інформатики та розвиток креативного мислення учнів шляхом добору задач «з родзинкою» |
Єрьомін Г.Т. |
протокол від 19.03.2014 р. №3 |
|
|
|
99. |
Тестові завдання з історії України до теми «Україна в роки Другої Світової війни (1939-1945 рр.). Велика Вітчизняна війна (1941-1945рр.) |
Рябушенко Л.І. |
протокол від 19.03.2014 р. №3 |
|
|
|
2014-2015 навчальний рік |
||||||
100. |
Досвід роботи «Мотивація як засіб оптимізації процесу вивчення іноземної мови» |
Пархоменко С.О. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
|
|
|
101. |
Збірник «Мій найкращий урок» |
Поліщук Н.В. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
|
|
|
102. |
Посібник «Формування економічної компетентності учнів на уроках економіки» |
Димарчук Т.В. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
протокол №3 від 20.05. 2015 |
|
протокол № 2 від 02.03.2016 |
103. |
Збірник «Мій кращий урок» |
Марущак О.В. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
|
|
|
104. |
Система науково-методичної роботи Іванківського районного ліцею |
Білохвост І.В. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
протокол №3 від 20.05. 2015 |
|
|
105. |
Посібник «Інтерактивне навчання на уроках географії» |
Кривульська Л.О. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
протокол №3 від 20.05. 2015 |
|
протокол № 1 від 28.01.2016 |
106. |
Складносурядне речення. Плани-конспекти уроків. Українська мова. 9 клас (профільний рівень) |
Процик Л.Г. |
протокол від 19.03.2015 р. №3 |
протокол №3 від 20.05. 2015 |
|
протокол № 1 від 28.01.2016 |
Корисні посилання
Український центр оцінювання якості освіти
Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
Відділ освіти Іванківської селищної ради та КЗ ІСР "Центр професійного розвитку педагогічних кадрів"
Мiнiстерство освiти і науки України
Інформаційно-виробнича система "Освіта"
Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
ЦІКАВІ ПРОЕКТИ
Екологічний вісник
Deutsch im Lyzeum
Сайти вчителів
Архів
Червень 2024 (1)
Травень 2024 (3)
Березень 2024 (3)
Лютий 2024 (26)
Січень 2024 (7)
Грудень 2023 (11)
Календар
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
Відвідуваність