Пошук



Останні новини

Оголошення про на...

Обласне свято наг...

Ментальне здоров’я

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

GENIUS Olympiad

Здорове харчування

ВІТАЄМО НАШИХ ПЕР...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

Канал ліцею

Опитування

Оцініть сайт

      
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Адреса

07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
ibiloxvost@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті

Написати директору

QR code

Copyright

Використання матеріалів та статей сайту для публікації на інших ресурсах лише з дозволу адміністрації ліцею. При використанні наших матеріалів обов'язково вказуйте джерелом lyceum.net.ua

Всі права застережено
© 2009-2023

Підвищення якості освіти через формування компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних методів навчання в практику роботи ЦК


Категорія: Освітній процес » Методична робота
 

 Іванківський районний ліцей

Циклова комісія вчителів природничо-математичних дисциплін:

 керівник – Кривульська Л.О., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,

                                                   учитель-методист

ЦК працює над проблемою:

«Підвищення якості освіти через формування компетентностей учнів

шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних методів навчання в

 практику роботи ЦК»

 

План роботи над проблемою:

 

І етап – інформаційно-аналітичний (2012-2013 н.р.):

  • Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення методичних проблем вчителів-предметників.
  • Ознайомлення з ППД по даній проблемній темі.
  • Розроблення рекомендацій, порад по впровадженню у практику досягнень науки.
  • Складання списку рекомендованої літератури. 

ІІ етап – конструктивно–моделювальний (2013-2014 н.р.):

  • Удосконалення систем роботи вчителів-предметників.
  • Проведення круглих столів з визначеної проблеми.
  • Організація взаємовідвідувань уроків та виховних заходів.  

ІІІ етап – апробаційно–впроваджувальний (2014 – 2015 н.р.):

  • Трансформування інноваційних технологій, ППД в практичну діяльність.
  • Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи над проблемою.
  • Проведення відкритих уроків.  

ІV етап – організаційно-діяльнісний (2015 – 2016 н.р.):

  • Формування стійких умінь, навичок та норм діяльності (розробка методичних рекомендацій, дидактичного матеріалу). 

V етап – системно-узагальнюючий (2016-2017 н.р.):

  • Узагальнення та аналіз роботи над проблемою, вироблення практичних рекомендацій.
    • Проведення творчого звіту ЦК про наслідки роботи над проблемою.
    • Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад.




 (голосів: 0)
| 25.03.2013 | Переглядів: 1503 | Коментарів: 0

Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: