Пошук



Останні новини

Оголошення про на...

Обласне свято наг...

Ментальне здоров’я

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

GENIUS Olympiad

Здорове харчування

ВІТАЄМО НАШИХ ПЕР...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

ВІТАЄМО! ВІТАЄМО!...

Канал ліцею

Опитування

Оцініть сайт

      
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Адреса

07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
ibiloxvost@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті

Написати директору

QR code

Copyright

Використання матеріалів та статей сайту для публікації на інших ресурсах лише з дозволу адміністрації ліцею. При використанні наших матеріалів обов'язково вказуйте джерелом lyceum.net.ua

Всі права застережено
© 2009-2023

Підвищення якості освіти через формування компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних методів навчання і виховання в практику роботи ліцею


Категорія: Освітній процес » Методична робота
 

 Іванківський районний ліцей працює над проблемою:

 

«Підвищення якості освіти через формування компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних методів навчання і виховання в практику роботи ліцею»

 

І етап

Інформаційно-аналітичний (2012-2013 н.р.)

  • Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи в ліцеї.
  • Аналіз рівня якості знань учнів.
  • Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, існуючим ППД з даної проблемної теми.
  • Визначення провідних напрямків діяльності  методичних підрозділів, творчих груп  з питань реалізації проблемної теми.
  • Розроблення рекомендацій, порад по впровадженню у практику досягнень науки.
  • Складання списку рекомендованої літератури.
  • Оформлення довідково-інформаційних матеріалів з визначеної теми.

ІІ етап

Конструктивно–моделювальний (2013-2014 н.р.)

  • Удосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемою.
  • Організація роботи психолого-педагогічного семінару з визначеної проблеми.
  • Проведення інструктивно-методичних нарад, педагогічних читань для вчителів, які з’ясовують окремі аспекти проблеми.
  • Забезпечення ефективної роботи творчих груп.

ІІІ етап

Апробаційно–впроваджувальний (2014 – 2015 н.р.)

  • Активізувати діяльність ЦК та МО у контексті роботи над проблемою.
  • Трансформування інноваційних технологій, ППД в практичну діяльність.
  • Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи над проблемою.
  • Проведення відкритих уроків.
  • Проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їх вихованості.

ІV етап

Організаційно-діяльнісний (2015 – 2016 н.р.)

  • Аналіз напрацювань вчителів з практичного досвіду.
  • Моніторинг діяльності суб’єктів навчально-виховного процесу.
  • Вивчення досвіду роботи вчителів над проблемою.
  • Проведення майстер-класів.

V етап

Системно-узагальнюючий (2016 – 2017 н.р.)

  • Узагальнення та аналіз роботи над проблемою, вироблення практичних рекомендацій.
  • Проведення творчих звітів ЦК та МО про наслідки роботи над проблемою.
  • Проведення майстер – класів вчителями ліцею за результатами роботи над проблемою.
  • Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад.
  • Проведення підсумкової методичної конференції та педагогічної виставки за підсумками роботи над проблемою.




 (голосів: 1)
| 25.03.2013 | Переглядів: 1977 | Коментарів: 0

Додавання коментаря


Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду
Введіть код: