Пошук



Останні новини

Естафету прийняв ...

Зупинка на остров...

МИ – ВЕСЕЛІ ТА КМ...

Фіналістка всеукр...

Звітна учнівська ...

ЗУПИНКА НА ОСТРОВ...

День біології та ...

День української ...

21 листопада - Де...

Всесвітній день д...

Подорож до остров...

Зустріч з працівн...

Цікава екскурсія ...

Підтримуємо тради...

ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА...

Канал ліцею

Опитування

Оцініть сайт

      
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Адреса

07201
Київська область,
смт Іванків,
вул. Ярова, 6
ludmila_gliten@ukr.net
Тел.: 045-915-14-05
На карті

Написати директору

QR code

Copyright

Використання матеріалів та статей сайту для публікації на інших ресурсах лише з дозволу адміністрації ліцею. При використанні наших матеріалів обов'язково вказуйте джерелом lyceum.net.ua

Всі права застережено
© 2009-2018

Сортувати новини за: датою новини | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою

Головний секрет успіху початківця підприємця


   Категорія: Сторінка психолога

(поради)

Головний секрет успіху початківця підприємця

         Хто я - везунчик або лузер? Питання питань, сильніше гамлетівського «Бути чи не бути?»

         Скільки існує цивілізація, стільки людство задає собі питання - в чому ж справжній секрет успіху: у розвиненого інтелекту, везіння або в простій практичності?

         Насправді назвати одну з цих причин було б занадто просто, а можливо й неправильно. Адже секрет успіху, на думку людей, що входять до десятки Форбс, полягає в поєднанні декількох необхідних складових.

         Причому одним з головних шматочків пазла «Успіх» люди називають бажання. Сильне бажання досягти успіху в цьому житті. І виходити воно повинно саме від душі, а не від розуму. Логіку, навіть саму бездоганну, легко можуть перемогти емоції страху або розпачу. А от відчуття щирої надії і віри неможливо погасити ніякими доводами розуму. Якщо ви бажаєте чогось всією душею, то до вас притягуються невидимі енергії, необхідні для втілення вашого бажання. Якщо ви хочете чогось розумом, точніше, вважаєте, що це вам потрібно, але не готові прийняти це внутрішньо, ви ніколи не отримаєте бажаного. Але якщо ви відчуваєте, що готові прийняти щось нове у своє життя, то це обов'язково відбудеться. Коли бажання управляє намірами (як почуття спраги керує вашими діями майже автоматично), закон тяжіння енергії дозволяє цьому здійснитися у вашому житті.

         Багато хто часто спостерігали таку ситуацію: людина хоче чогось досягти, але нічого не робить для досягнення своєї мети. Парадокс? Просто його бажання було породженням суспільних установок або прагненням бути як усі, воно не відповідало його справжньому прагненню. Насправді ця людина пристрасно і всією душею бажав, щоб його залишили в спокої, - ось це-то його щире бажання і знаходило своє втілення в реальності.

         Якщо ваше бажання істинно, то ви готові зробити що завгодно, докласти які завгодно зусилля, щоб його досягти, тому що розумієте - це «ваше» і він обов'язково рано чи пізно з'явиться у вашому житті.

Головний секрет успіху початківця підприємця

         Другий шматочок пазлу під назвою «Успіх» - визначитися з тим, що дійсно значимо саме для вас. Що ви маєте на увазі під словом «успіх»? Для когось це стандартний набір - заміський особняк, яхта, престижна машина для кожного з членів сім'ї, дружина - модель, чоловік - олігарх і так далі. Але є люди, які прагнуть до іншого успіху - гармонії зі світом, спокою в душі, осягнення нового, радості виражати себе у творчості ... Згадайте моменти життя, коли ви відчували повну внутрішню гармонію і спокійне впевнену радість. Саме це і є вашим розумінням успіху. Шукайте свій успіх, то, що заряджає вас позитивною енергією і бажанням діяти.

         Третій фрагмент пазла - повірити в те, що Всесвіт великий і щедрий, нещастя, хвороба, бідність - все це відхилення від норми, викликані нашими внутрішніми настановами, які блокують успіх. Згадайте: коли щось йде не так, як ми запланували для себе, ми відразу ж вирішуємо, що це провал, невдача, нещастя і так далі. Але чому ми думаємо, що вибрали для себе ідеальний сценарій життя? Адже «інший» сценарій аж ніяк не означає «гірший». Може бути, звільнення з роботи відкриє перед вами небачені кар'єрні перспективи?          А розставання з хлопцем, якого ви вважаєте любов'ю всього життя, забудеться через місяць, коли ви зустрінете свого справжнього Принца. Не намагайтеся розкласти своє життя по поличках, розділяючи успіх і неуспіх, - нам не дано оцінити значення подій зараз, тільки в перспективі. Тому не варто страждати, сприймаючи будь-які незаплановані події негативно, - вірте в успіх, чекайте його, не намагайтеся перекроїти під себе весь світ, і тоді він буде добрим і щедрим до вас.

Головний секрет успіху початківця підприємця

         Четверта деталь пазла. Ставте конкретні цілі, які можуть привести вас до успіху, і рухайтеся, підкоряючи вершини одну за одною. Може бути, ви поки не знаєте, як можна досягти того, чого ви бажаєте, але зробіть хоча б перший крок, поставте перед собою мету. На це теж потрібно зважитися. Ставлячи перед собою конкретні цілі, ми запускаємо в роботу підсвідомість, налаштовуємо її на певну хвилю. Коли ви визначитеся зі своїм вибором, у вашому житті почнуть відбуватися дивні події, які допоможуть вам досягти поставленої мети.

Головний секрет успіху початківця підприємця

         П'ятий фрагмент пазла - чарівництва в нашому Всесвіті достатньо для всіх, але щоб домогтися поставлених цілей і стати успішним, недостатньо тільки загадати бажання. Потрібно працювати. Працювати наполегливо, багато - більше за інших, робити десятки і сотні спроб, не впадати у відчай при невдачах, пробувати знову і знову, працювати старанніше і уважніше, ніж основна маса людей. Причому розраховувати можна тільки на свої сили, розумно керуючи іншими. Удача супроводжує тим, хто не робить на неї високих ставок.

         Якщо людина правильно визначився зі своєю метою, робота буде приносити їй тільки радість, тільки позитивні емоції. Повірте, так - буває. Люди, які щиро люблять свою справу, частіше за інших досягають успіху.

Головний секрет успіху початківця підприємця

         Шостий шматочок пазлу - віра в себе! Які слова ви зазвичай використовуєте, кажучи про себе? Які думки про самого себе вас відвідують найчастіше? Ви любите себе або, хоча б, подобаєтеся собі? Думка матеріальна - це аксіома, так що запам'ятайте раз і назавжди - то, що ви про себе думаєте, буде втілюватися в реальності. Так що женіть геть весь негатив - ви супер! Ви - мегазірка! Хоча б тому, що іншого такого ж людини немає, не було і ніколи не буде. Ви - унікальна сутність, наділена всім, щоб домогтися успіху і щастя.

Головний секрет успіху початківця підприємця

Думайте про себе в такому ключі хоча б по п'ять хвилин на день - коли чистите зуби або їдете в метро. Введіть це в звичку. Кожен день відкривайте в собі ще одне відмінну якість, яке приведе вас до успіху (не може бути, щоб їх не було). Частіше згадуйте, як відмінно ви впоралися з тим проектом, як вас хвалив бос, як заздрив колега Н. Посміхнулися, повірили в себе? Притому що ви думали про себе добре тільки десяток секунд, - уявіть, що станеться з вашою особистістю, якщо ви будете тренувати позитивне ставлення до себе, як тренують біцепси або трицепси? Вас неможливо буде потопити! Ви будете випромінювати впевненість і успіх - а люди вірять в те, що бачать. Ваша священний обов'язок - думати про себе тільки добре, навіть якщо ви помиляєтеся, навіть якщо робите щось не так, - будьте до себе поблажливіше, ніж інші. Любіть себе, вірте, що заслуговуєте кращого в цьому житті, - без віри ви нічого не досягнете.

Головний секрет успіху початківця підприємця

         Сьомий  шматочок пазлу - час від часу уявляйте собі, що мета вже досягнута. Уявіть обстановку, запахи, предмети, власні відчуття, радість, усмішку - в НЛП це називається технікою візуалізації. Важлива умова - уявляйте, що ви переживаєте це саме зараз, цієї хвилини, а не в далекому майбутньому.

Головний секрет успіху початківця підприємця

         Восьма  деталь пазла - використовуйте свій час якомога раціональніше. Скористайтеся порадами теорії тайм-менеджменту, читайте літературу по вашій спеціальності, коли їдете в метро, чекаєте в черзі або очікуєте прийому. Якщо ви їдете на роботу на своїй машині, слухайте аудіокниги. Якщо потрібних вам текстів немає у продажу, можна завантажити їх в мережі. Нехай навчальні матеріали оточують вас усюди: у машині - CD, у сумці - брошура, в плеєрі - нові аудіофайли. Це буде ваш домашній університет успіху.

         Пазл склався - і ви на порозі успіху.



 | Дата: 16.09.2013 | Переглядів: 627 | Коментарів: 0 | детальніше


Професія-спеціальність


   Категорія: Сторінка психолога
Професія-спеціальність

         Чи варто гнатися за престижною спеціальністю? Гадаю, варто, якщо саме в ній ви бачите своє покликання. Якщо знання саме в цій царині знадобляться вам у майбутньому, а не вилетять із голови відразу ж після одержання диплома. І якщо ви хоч приблизно уявляєте, де зможете працювати через п'ять-шість років.

         Водночас не звужуйте собі горизонти - дізнайтеся про різні професії та можливості, які вони відкривають, пройдіть профорієнтаційні тести. Можливо, замість того, щоб прагнути примарного «світлого майбуття», ви зможете проявити себе там, де це буде справді потрібно людям?

 

         Поняття «професія» ширше за поняття "спеціальність".

         Професія - це визначений вид трудової діяльності, що виник у результаті суспільного розподілу праці і вимагає для її виконання здібностей, теоретичних знань і практичних навичок. Вона визначається характером створюваного продукту, використовуваними знаряддями праці і специфічними умовами виробництва. Професія є узагальнюючою для групи споріднених спеціальностей.

         Спеціальність – підтип професії, що визначається дальшим розподілом праці у її межах (наприклад, професія – лікар; спеціальності – терапевт, педіатр, дерматолог, уролог, стоматолог, хірург;

         професія – водій; спеціальності – водій тролейбусу, водій трамваю, таксист, тракторист;

         професія – викладач; спеціальності – вчитель математики, вчитель географії тощо,Професія-спеціальність

         професія – слюсар; спеціальності – слюсар з ремонту автомобілів, слюсар – сантехник, слюсар – інструментальник, слюсар - ремонтник).

         При виборі професії бажано конкретизувати вид майбутньої діяльності до певної спеціальності.

 

Вимоги до різних типів професій

         Вимоги професій типу «людина-природа» до людини: розвинена уява, наочно-образне мислення, гарна зорова пам'ять, спостережливість, здатність передбачати й оцінювати мінливі природні фактори; оскільки результати діяльності виявляються після досить тривалого часу, фахівець повинен мати терпіння, наполегливість, повинен бути готовим працювати поза колективами, іноді у важких погодних умовах, у бруді і  т. і..Професія-спеціальність

         Вимоги професій «людина-техніка» до людини: гарна координація рухів; точне зорове, слухове, вібраційне і рухоме сприйняття; розвинуте технічне і творче мислення та уява; уміння переключати і концентрувати увагу; спостережливість.

         Вимоги професій «людина-знакова система» до людини: гарна оперативна і механічна пам'ять; здатність до тривалої концентрації уваги на знаковому матеріалі; гарний розподіл і переключення уваги; точність сприйняття, уміння бачити те, що стоїть за умовними знаками; посидючість, терпіння; логічне мислення.

         Вимоги професій «людина – художній образ» до людини: творчі здібності; розвинене зорове сприйняття; спостережливість, зорова пам'ять; наочно-образне мислення; творча уява; знання психологічних законів емоційного впливу на людей.

         Вимоги професій «людина – людина» до людини: прагнення до спілкування; уміння легко вступати в контакт із незнайомими людьми; стійке гарне самопочуття при роботі з людьми; доброзичливість, чуйність; витримка; уміння стримувати емоції; здатність аналізувати поведінку оточуючих і свою власну, розуміти наміри і настрій інших людей, здатність розбиратися у взаєминах людей, уміння улагоджувати розбіжності між ними, організовувати їхню взаємодію; здатність думкою ставити себе на місце іншої людини, уміння слухати, враховувати думку іншої людини; здатність володіти мовою, мімікою, жестами; розвинута мова, здатність знаходити загальну мову з різними людьми; уміння переконувати людей; акуратність, пунктуальність, зібраність; знання психології людей.Професія-спеціальність

         Багато посад: директор, бригадир, начальник цеху – пов'язані  з роботою з людьми, тому до всіх керівників пред'являються ті ж вимоги, що і до фахівців професій типу "людина-людина".

 

Основні міфи при виборі професії

         Міфи – це поширені вірування, що не мають твердої основи під собою, але що розділяються більшістю. Тому забобони, пов'язані з професійним вибором, ми і називаємо міфами. Вони часто приводять до зайвого стресу, конфліктів і невдалого професійного вибору.

         Міфи професійного самовизначення

         Особливим чинником при виборі професії є так звані міфи професійного самовизначення. Ці самі міфи можуть внести додаткову напругу в ситуацію професійного вибору, а також – дезорієнтувати молоду людину.

         Взагалі, міфи – це система сталих уявлень, виражених в певних соціальних сюжетах, але що не мають об'єктивної основи. Психологічне значення міфів полягає в знятті напруги, пов'язаної з невизначеністю. При дефіциті інформації, з одного боку, і високої актуальності проблеми, з другого боку, деякі люди схильні заповнювати «пропуски» своїми висновками, вираженими в деяких сюжетах. Ці сюжети часто повторюються, передаються з вуст у вуста, передаються засобами масової інформації, – і у результаті міфи стають реальністю, з якою вже неможливо сперечатися. І саме в цьому трагічна суть міфів – їх не можна перемогти завдяки логіці або статистиці. Їх можна здолати тільки іншими сюжетами, які, у свою чергу, є ближчими до реальності. Розберемо докладніше міфи, що виникають навколо професійного самовизначення.

         Міф про втрату року (років)

         Практично всі з ним стикаються. Після закінчення навчання в школі багатьох охоплює страх не «поступити», не «влаштуватися». Цей страх молоді люди і їх батьки обґрунтовують тим, що «якщо не поступиш, втратиш час». З погляду логіки, не можна «втратити час». Навіть якщо не влаштувався після школи в ту сферу, в яку хотів, ти, проте, продовжуєш жити, думати, спілкуватися, пробувати свої сили на тому або іншому терені. Немає ніякого взаємозв'язку між успішністю професійної самореалізації і відсутністю так званих «втрачених років». Більш того, іноді люди, що одержали час для «обдумування життя», деяким чином на якийсь час вискочили з колії, роблять більш осмислений професійний вибір, що виражається в значному збільшенні швидкості освоєння професії.

         Міф про індивідуальну відповідальність за професійний вибір

         Деякі молоді люди під час професійного вибору буквально «дух випускають» від вантажу відповідальності, який на них тисне: «Все в твоїх руках: якщо у тебе не вийде, винуватий в цьому будеш тільки ти!» З одного боку, така точка зору деяких хлопців і дівчат мобілізує, але часто вона носить руйнівний характер. Оскільки всі ми «зроблені», завдяки оточуючим нас іншим людям, то і наш професійний вибір – це не тільки наша заслуга. У ньому явно і неявно беруть участь наші батьки, вчителі, та і все суспільство в цілому. Більше того, адже можуть мати місце і випадкові чинники: хвороба, невдалий квиток на іспиті і ін. Невже все це потрібно приймати на свій рахунок?!

         Міф про єдиний правильний професійний шлях

         Цей сюжет в чомусь схожий з попереднім. Деякі люди вважають, що є якийсь невідомий їм професійний шлях, якесь приховане (чомусь завжди приховане!) призначення, яке потрібне розглянути, виявити і реалізувати! Дослідження показують, що найбільше почуття професійної задоволеності переживали якраз ті, хто достатньо часто (раз в п'ять-сім років) міняв у своєму житті професійний терен. Достатньо попросити дітей принести по одній професійній біографії, записаній із слів своїх рідних і близьких, щоб вони усвідомили нереальність цього міфу.

         Причина цього міфу корениться в ілюзорному уявленні про життя людини як похідної від професійної самореалізації. Деяким хлопцям і дівчатам, через нестачу досвіду складно відразу зрозуміти, що на задоволеність життям впливає не тільки професійний розвиток, але і розвиток особи, реалізація в сімейному плані. І всі ці лінії розвитку настільки переплетені, що думка про єдино правильний професійний вибір виглядає явно необґрунтованою.

         Міф про незалежність професійного вибору

         Здійснюючи професійний вибір, людина не тільки визначає напрям своєї зайнятості в найближчі декілька років. Вона визначає зміст своїх соціальних контактів:

•  круг спілкування,

•  сферу супутніх роботі інтересів

•  світогляд в цілому, що стоїть за виконанням професійних обов'язків.

         Уявлення про професію як про варіант шкільних уроків, які відрізняються від них наявністю зарплати і «дорослими» відносинами, значно звужує істинне положення справ.

•  круг спілкування,

•  інтереси,

•  стиль комунікації,

•  переважаючий стиль мислення і ін. – може вступити в серйозні суперечності з установками особи.

         Наприклад, одна дівчина, дістала освіту фінансового менеджера, так і не змогла стати своєю в цій професії саме унаслідок конфлікту між установками, прийнятими в її сім'ї (батьки і бабусі-дідусі – вчителі і лікарі) і позаособистим характером професії фінансового менеджера. Надалі вона, хоча і залишилася працювати в своїй корпорації, але, пройшовши перепідготовку, змінила вид роботи: стала менеджером з організаційного розвитку, що більше підходило до властивої її особі гуманістичної спрямованості.

         На жаль дуже часто молоді люди роблять помилки під час вибору професії. Тому важливо знати ці помилки і причини, що їх зумовлюють.

Професія-спеціальність

 

 

         Отже, чим більше людина знає про себе, про світ професій, чим глибше вона вміє аналізувати і співставляти себе з професією, тим менша вірогідність неправильного вибору професії.

 


 | Дата: 27.01.2012 | Переглядів: 3134 | Коментарів: 0 | детальніше


Особливості поведінки учнів з різними типами сприймання в навчальному закладі


   Категорія: Сторінка психолога

         У батьків та вчителів є багато можливостей поспостерігати за різними типами учнів та, як вони себе поводять за буденними справами. Наприклад, подивитися хто як записує домашнє завдання. Припустимо, воно записане на дошці:

  1. Візуали: поспішно відкриє щоденник і запише, вірніше, перепише з дошки те, що задано додому. Він надає перевагу, щоб потрібна інформація була у нього, ніж питати її в інших. Він легко сприймає її записаною саме на дошці.
  2. Аудіал: якщо захоче записати домашнє завдання в школі, то, скоріше за все, перепитає її у сусіда по парті. З слуху запише цю інформацію собі в щоденник. Дома може пере телефонувати  однокласникам і запитати , що задали. Чи попросить , щоб це зробили його батьки
  3. Кінестетики: частіше за все довго риються у себе у портфелі, дістають звідти підручники, знаходять потрібні сторінки і прямо в підручнику обведуть номери потрібних вправ.

 

         Багато що може дати спостереження за учнями під час перерви.

  1. Візуали: частіше за все залишаються в класі, якщо більшість учнів з нього виходять.  Для нього головне – можливість спокійно поринути в свої зорові образи. Але йому можуть помішати шумні діалоги аудіалів чи подвижні ігри кін естетиків. Тоді він воліє вийти в коридор, де буде спостерігати за іншими учнями чи роздавлюватись інформацію на стінах.
  2. Аудіали: використовують перерву, щоб наговоритись та пошуміть. Особливо якщо на попередньому уроці приходилося «тримати ріт на замку».
  3. Кінестетик: йому перерво потрібна для того щоб поворушитись та розі м’ятись.  

         Ці спостереження говорять про те, що кожна дитина інстинктивно вибирає   спосіб відновлення сил притаманний лише йому.

 

         Так само індивідуально потрібно  підходити до кожного з них в навчальному процесі.

         Спеціалісти кажуть, що від візуала можна вимагати швидкого розв’язування задач; від аудіала – швидкого повторення почутого їм матеріалу; від кінестетика краще не чекати не того, не іншого – він потребує іншого відношення, йому потрібно більше часу та терпіння  зі сторони вчителів та батьків.

         Погляньте, як діти переписують домашнє завдання з дошки. Візуал просто запише його в зошит чи щоденник. тому що надає перевагу мати інформацію у себе під рукою.

         Аудіал перепитає сусіда по парті і на слух запише. А скоріш за все не запише. Після уроків сяде на телефон і дізнається у однокласників.

         Кінестетик спробує перегортати підручник, знайде потрібні сторінки і прямо там обведе завдання.

         Якщо у вас буде хвилина поспостерігати на перерві.

         Візуал залишиться у класі, хоча переважна частина учнів вибіжить до коридору, а якщо багато залишиться він навпаки вийде. У коридорі буде спостерігати за іншими дітьми чи розглядати інформацію на стінах.

         Аудіал буде використовувати перерву, щоб порозмовляти і пошуміти.

         Для кінестетика найважливіше розім’ятися, порухатися, подуркувати.

         У класі рідко буває без зауважень. Найбільший ефект буде, якщо ви зробите його відповідно до способів сприйняття інформації даної дитини. Візуалу краще зробити сигнал рукою, аудіалу тихенько промовити: «уважно чи тихіше». А кінестетику достатньо положити руку на плече.

         Щоб успішніше учні сприймали інформаціює свої маленькі хитрощі, які можна використовувати під час уроку.

         Візуалу потрібний під рукою листочок, на якому процес осмислення і запам’ятовування матеріалу можна малювати, креслити. Можна використовувати комп’ютер і проекційну техніку для пояснення теми.


 | Дата: 29.12.2011 | Переглядів: 2194 | Коментарів: 1 | детальніше


Хто відчуває цей світ?


   Категорія: Сторінка психолога

Мені подобається спостерігати за тим, як морські хвилі набирають силу, несуться до берега і розбиваються об каміння, - сказав Візуал. 

 

- Мені подобається чути могутній шум моря, часом він затихає, а часом я навіть не чую вас, - відповів Аудіал.

 

- Мені подобається вдихати запах моря, мені подобається, як невгамовний вітер куйовдить моє волосся, мені подобається відчувати смак солі на губах, - поділився враженнями Кінестетик.

 

Так по-різному три людини сприймають море. Так по-різному візуали, аудіали і кінестетики пізнають навколишній світ. Візуал - за допомогою зору, Аудіал - через слух, а кінестетик живе почуттями та рухами. Давайте поговоримо про тих, чиє життя - це відчуття, про кінестетика.

 

Коли дитина тільки з'явилася на світ, у нього слабко розвинені органи зору і слуху. Тому всі малюки з самого початку кінестетики. Для них важливо дотик мами, для них важливо і самим доторкатися до всього, все пробувати на смак. У міру дорослішання дитини ми ставимо перед ним ряд заборон: "Не валяйся на землі - забруднитися, не чіпай кішку - подряпає, не берись за кухоль - гаряче". У зв'язку з цим він переходить на інші форми сприйняття світу.

 

Визначити, до якого типу більшою мірою відноситься ваша дитина, досить просто. Потрібно попросити його розповісти, як пройшов його день. У цьому випадку кінестетики будуть використовувати багато слів, що позначають якісні характеристики предмета (теплий, м'який, приємний та ін), а також дієслова (бігати, ходити, котити, розмахувати та ін.) Справа в тому, що кінестетики живуть емоціями, почуттями і рухом. Тому спілкуватися з дитиною - кінестетиком слід використовуючи жести і дотик, досить повільно переварюючи інформацію. Навіть лаючи малюка за витівки, недостатньо буде погрозити пальцем або ж виявити невдоволення лише словами - необхідно доторкнутися до нього, покласти руку на плече, поплескати по ньому.

 

Досить складно кінестетика в школі. Такій дитині важко концентрувати свою увагу, його може відвернути що завгодно. Кінестетик пам'ятає загальне враження, то є конкретні знання засвоїти йому набагато складніше. Крім того, з віком людей з таким способом сприйняття стає менше, тому вчителі рідко бувають кінестетиків, а значить, і навчають дітей так, як самі звикли отримувати інформацію: через сигнальні таблиці, схеми або кілька разів промовляючи важливе.

 

Дитина з працею буде запам'ятовувати побачене або почуте, якщо це не буде асоціюватися у нього з якимись відчуттями або діями. Наприклад, удари в долоні в ритм вірша при його заучуванні. Удома, коли ваша дитина робить завдання, не забороняйте йому перериватися і рухатися - сидіти весь час над однією справою, для нього нестерпно важко. Обов'язково потрібно давати йому можливість рухатися. Нехай допоможе вам у прибиранні по будинку або просто зробить фізичні вправи.

 

Кінестетики важко переносять стрес і дискомфортні ситуації, вони в усі ці переживання занурюються. Тому слід якомога більше говорити з дитиною про те, що він відчуває, що його турбує.

 

Як же багато складнощів виникає у людей-кінестетиків! Але є у них один величезний плюс, який перекриває всі мінуси. Ці люди відкриті світу, їм все цікаво, вони з довірою ставляться до оточуючих, натомість отримуючи масу позитивних емоцій! А з усіма проблемами можна впоратися.

 

Крім того, важливо розуміти, що якщо у вашого малюка переважає один із способів сприйняття, то інші органи чуття у нього все одно працюють. Щоб дитина ще активніше користувався ними - розвивайте їх. Чим більше каналів для сприйняття інформації відкрито, тим ефективніше йде процес навчання.


 | Дата: 29.12.2011 | Переглядів: 845 | Коментарів: 0 | детальніше


Твій біологічний годинник


   Категорія: Сторінка психолога

сови». Це спокійні розсудливі люди, які не спішать роботи висновки і намагаються їх обґрунтувати, вони схильні до логічних роздумів, до математики. Працездатність таких людей часто вранці незначна і досягає максимуму у другій половині дня. Люди, які сильно і швидко реагують на зовнішні впливи, належать до другої групи людей – це «жайворонки». Вони швидко відновлюють сили і швидко стомлюються, працездатні зранку. «Жайворонків» серед людей – 15-20 %, кожна третя людина – «сова», приблизно половина людей – аритміки. Отож, прислухайся, як працює твій «біологічний годинник».

 Пізнай себе! За допомогою цього тесту визнач, хто ти:

 

  

 

1.  Чи важко тобі прокидатися вранці?

а) так – 3б. б) інколи – 2 б. в) дуже рідко – 0б.

2. О котрій годині ти лягаєш спати?

а) після 1 години ночі – 3б. б) з 23.20 до 1 години – 2б.

в) після 22 години – 1 б.  г) до 22 години.

3. Якому сніданкові ти віддаєш перевагу після пробудження?

а) ситний -3б.  б) менш ситний – 2б.

в) бутерброд – 1 б. г) достатньо кави або чаю – 0б.

4. Згадай свої останні конфлікти. Коли вони відбуваються?

а) у першій половині дня – 2б;   б) у другій половині дня – 0б.

5. Від чого ти  зміг би відмовитися?

а) від ранкового чаю або кави – 2б.   б) від вечірнього чаю – 0б.

6. Чи легко тобі змінити свої звички, які пов’язані з їжею?

а) дуже легко – 0б.   б) достатньо легко – 1б.

в) важко – 2 б. г) не змінюю – 3б.

7. Вранці на тебе чекають важливі справи. На скільки годин раніше ти будеш лягати спати (порівняно із звичайним розпорядком)?

а) більше ніж за дві години – 3б.  б) за 1-2 години – 2б. 

в) менше ніж за 1 годину – 1  г) як завжди – 0б.

8. Зафіксуй час, коли, на твою думку, мине хвилина, подивися на годинник.

а) ви поквапились – 0б.   б) ви спізнилися – 2б.

 

    Якщо в сумі ви набрали від 0 до 7 балів – ви «жайворонок», від 8до 13 балів – аритмік, від 14 до 20 – «сова».

 

 


 | Дата: 29.12.2011 | Переглядів: 1043 | Коментарів: 0 | детальніше